اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان:

طرح ضیافت اندیشه اساتید معرفت‌افزایی هیئت علمی را در پی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طرح ضیافت اندیشه اساتید معرفت‌افزایی و توانمندسازی هیئت علمی را در پی دارد.

طرح ضیافت اندیشه اساتید معرفت‌افزایی هیئت علمی را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رضا صفی‌آریان ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: اساتید با برخورداری از اشراف بر دانشجویان می‌توانند با علم و دانش خود مسائل و مشکلات موجود دانشجویان را حل کنند.

وی افزود: برگزاری طرح ضیافت اندیشه از ابتکارات نهاد رهبری محسوب شده و این طرح می‌تواند یکی از فاکتورهای ارتقای اعضای هیئت علمی شرکت‌کننده در این طرح باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: اساتید دانشگاه علوم پزشکی از وظیفه خطیری در تربیت دانشجویان برخوردار هستند چرا که دانشجویان تربیت شده در این دانشگاه باید علاوه بر دارا بودن دانش روز و توانمندی در حرفه خود اعتقاد به خداوند نیز داشته باشند چرا که بدون این اعتقاد هیچ دانشی ارزشمند نیست.

وی گفت: در برهه‌ای که دشمنان با تمام قدرت خود، در مقابل جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و حوادث خاورمیانه و تشدید تحریم‌های اقتصادی نیز این مهم را تأیید می‌کند که اگر دشمنان بتوانند ریشه اسلام را می‌زنند و باید با ایمان خود این اجازه را به آنها ندهیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز گفت: طرح ضیافت اندیشه اساتید در راستای معرفت‌افزایی و توانمندسازی اساتید و هیئت علمی برگزار شده و شاهد استقبال خوبی در این راستا هستیم.

حجت‌الاسلام مرتضی مطهری‌پور افزود: ارتقای حوزه فعالیت اساتید هیئت علمی به هفت وظیفه بیانگر اهمیت رسالت شغلی این قشر از جامعه است که وظیفه تعلیم و تربیت نسل جوان و قشر دانشجوی جامعه را بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: تربیت روح، تعلیم کتاب و حکمت را به دنبال دارد و در این راستا دوره‌های معرفتی و مهارتی در کمیته توانمندسازی اعضای هیئت علمی برگزار می‌شود و آموزش دوره‌های معرفتی بر عهده نهاد رهبری است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: در مرحله نخست 167 نفر از اساتید برای شرکت در دوره‌ها اعلام آمادگی کرده و در نهایت 140 نفر ثبت نام خود را قطعی کردند.

وی در پایان گفت: در این طرح برگزاری برنامه‌های ویژه افطاری با حضور خانواده‌های اساتید، نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی درحوزه‌های مختلف با دارا بودن 60 تا 70 درصد تخفیف ویژه و جمع‌آوری کمک‌های خیریه به منظور اطعام فقرا و مساکین انجام می‌شود و امید است اساتید علاوه بر شرکت در کارگاه‌های آموزشی در فعالیت‌های فوق برنامه نیز حضور چشمگیری داشته باشند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول