اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری دانشگاه بوعلی سینا خبر داد

اجرای طرح ضیافت اندیشه همدان در دو بخش اساتید و دانشجویی

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد رهبری دانشگاه بوعلی سینا از اجرای طرح ضیافت اندیشه دانشگاه بوعلی سینا در دو بخش اساتید و دانشجویی خبر داد.

اجرای طرح ضیافت اندیشه همدان در دو بخش اساتید و دانشجویی

مصطفی رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه امسال ضیافت اندیشه در دو بخش دانشجویی و اساتید برگزار می‌شود، افزود: تفاوت ضیافت اندیشه با سال قبل در این است که این ضیافت به صورت استانی در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد اما امسال دانشگاهی است.

وی تصریح کرد: ضیافت اندیشه امسال هم در بخش دانشجویی و هم در بخش اساتید برگزار می‌شود اما این بخش‌ها به صورت ویژه مخصوص دانشگاه بوعلی سینا است.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه بوعلی سینا ابراز داشت: سال قبل ضیافت اندیشه به صورت پاره وقت برگزار شد اما امسال به صورت اردویی و شبانه‌روزی است.

وی با اشاره به ثبت‌نام 230 نفر از اساتید در این طرح یادآور شد: امسال در بخش اساتید برنامه‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی برای اساتید و خانواده‌ها و فرزندان آنان برگزار می‌شود.

رستمی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی ویژه خانواده‌های اساتید اظهار کرد: کارگاه ماهواره و اینترنت و آسیب‌های اجتماعی، کارگاه آشتی با خدا، کارگاه خانواده از دیدگاه قرآن، کارگاه پاسخ به شبهات حقوق زنان و برنامه مشترکی نیز به نام خانواده موفق برای اساتید و خانواده‌ها برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برنامه عمومی جزءخوانی قرآن کریم با حضور اساتید قرآنی برای خانواده‌ها و اساتید در مسجد دانشگاه بوعلی سینا برگزار می‌شود.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه بوعلی سینا از برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه فرزندان ابتدایی اساتید دانشگاه خبر داد، افزود: در طرح ضیافت اندیشه همه دانشگاه درگیر است و برنامه‌ها در سالن‌های مختلف دانشگاه برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: ضیافت ویژه اساتید از امروز تا 10 ماه رمضان و ضیافت دانشجویی از 13 تا 26 ماه رمضان در دانشگاه بوعلی سینا برگزار می‌شود.

رستمی خاطرنشان کرد: برای حضور دانشجویان در طرح ضیافت اندیشه یک هزار و 437 دانشجو ثبت‌نام کردند که از این تعداد افرادی به عنوان معدل بالای هر رشته از سوی معاونت آموزش معرفی شده‌اند و تعدادی نیز به عنوان دانشجویان فعال فرهنگی برای طرح انتخاب شدند.

به گفته وی، 600 دانشجوی دانشگاه بوعلی سینا در طرح ضیافت اندیشه حضور دارند که 350 نفر دانشجوی دختر و 250 نفر دانشجوی پسر هستند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه بوعلی سینا در پایان سخنانش بیان داشت: برنامه‌های فرهنگی متنوعی شامل کرسی‌های آزاداندیشی، گفت‌وگوهای آزاد و برنامه‌های تفریحی و ورزشی ویژه دانشجویان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول