اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس:

اجرای طرح ضیافت اندیشه از اول ماه رمضان آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس گفت: اجرای طرح ضیافت اندیشه از اول ماه رمضان آغاز می‌شود.

اجرای طرح ضیافت اندیشه از اول ماه رمضان آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمد شریفانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه چند سالی است ایام‌الله مبارک رمضان در زمان تعطیلی دانشجویان است نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اقدام به اجرای طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه‌های استان فارس کرده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس افزود: طرح ضیافت اندیشه برای اساتید و دانشجویان است و از اول ماه مبارک رمضان در دانشگاه شیراز آغاز می‌شود.

وی گفت: حدود 4 هزار دانشجو و 800 استاد دانشگاه از سراسر استان در این طرح شرکت می‌کنند.

شریفانی ادامه داد: 3 هزار دانشجو در دانشگاه شیراز و 800 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در طرح ضیافت اندیشه شرکت می‌کنند.

وی گفت: آموزش دانشجویان در طرح ضیافت اندیشه معادل سپری کردن چهار واحد درسی معارف در زمان دانشگاه برای آنهاست.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس تصریح کرد: اساتید حاضر در این دوره آموزشی نیز علاوه بر ارتقا، از نظر محتوایی نیز آموزش می‌بینند.

وی با بیان اینکه کلاس‌ها در قالب طرح ضیافت اندیشه و با عنوان معرفت‌افزایی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح ضیافت اندیشه ملی است و در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گفته شریفانی دروسی مانند مبانی سیاست، تعلیم و تربیت، اخلاق حرفه‌ای، فرهنگ و تمدن، معرفت دینی و تفسیر قرآن به دانشجویان آموزش داده می‌شود.

وی گفت: علاوه بر کلاس‌های دینی که جزو واحدهای درسی دانشجویان است برنامه‌های متنوعی در حاشیه طرح ضیافت اندیشه اجرا می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس در پایان گفت: شرایط لازم برای اسکان دانشجویان خارج از شهر شیراز (شهرهای استان فارس) فراهم شده است.

به گزارش فارس، طرح ضیافت اندیشه با همکاری تمام دانشگاه‌های فارس و توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های این استان از اول ماه رمضان در دانشگاه شیراز و علوم پزشکی این شهر آغاز می‌شود و طی آن حدود 5 هزار استاد و دانشجو آموزش می‌بینند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول