اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ایلام:

دانشجویان رکن اساسی طرح ضیافت اندیشه هستند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ایلام گفت: دانشجویان رکن اساسی طرح ضیافت اندیشه هستند.

دانشجویان رکن اساسی طرح ضیافت اندیشه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام شمس‌الله صفرلکی ظهر امروز در آیین ضیافت اندیشه دانشگاه ایلام اظهار داشت: با احتساب امسال این سومین دوره اجرای طرح ضیافت در استان ایلام است که در دانشگاه ایلام با همکاری مسئولان امر برپا می‌شود.

وی ادامه داد: دوره اول برای دانشجویان دانشگاه ایلام بود که طی دو سال پیش سپری شد، در استان ایلام نیز این طرح همزمان با سراسر کشور شروع و به پایان رسید.

این مسئول اضافه کرد: اجرای دوره‌های دوم و سوم این طرح کیفی‌تر شد به نحوی که علاوه بر دانشجویان اساتید را هم در بر گرفت و اساتید به عنوان یک دهه در ماه مبارک رمضان در این طرح شرکت دارند.

صفرلکی تصریح کرد: استقبال اساتید از این طرح مشخص کرد که اجرای این طرح در استان ایلام موفقیت آمیز بوده که جای خوشحالی و خرسندی دارد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ایلام گفت: در پایان نیز جا دارد از همه همکاران اجرا کننده این طرح تقدیر و تشکر شود و لازم است از مجتبی اعلایی استاندار ایلام نیز تقدیر و تشکر ویژه‌ای شود که از همان ابتدای این طرح در بخش بودجه پشیبانی لازم را با دانشگاه ایلام داشتند.

وی ادامه داد: استاندار ایلام در بین استانداران کشور جزو اولین استاندارانی بود که در اجرای این طرح نهایت همکاری را با این نهاد فرهنگی - عملی داشتنه‌اند که جای سپاسگزاری فراوان دارد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول