اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد جیرفت خبر داد

شرکت 70 استاد و دانشجوی جیرفتی در ضیافت اندیشه

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: بیش از 70 نفر از استادان و دانشجویان دختر این دانشگاه در طرح ضیافت اندیشه شرکت می‌کنند.

شرکت 70 استاد و دانشجوی جیرفتی در ضیافت اندیشه

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مجید خزایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در این شهرستان اظهار داشت: بیش از 70 نفر از استادان و دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برای شرکت در طرح ضیافت اندیشه با میزبانی واحد کرمان اعزام شدند.

وی افزود: طرح ضیافت اندیشه دانشجویی به همت دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان کرمان از اول تا پانزدهم مرداد ماه جاری برگزار می‌شود.

خزایی تصریح کرد: این طرح در بخش استادان از اول تا دهم ماه مبارک رمضان با حضور کارشناسان و بحث و گفت‌وگو در زمینه‌های اصول و مبانی تعلیم و تربیت اسلامی و اندیشه سیاسی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح 12 نفر از استادان و 60 نفر از دانشجویان دختر واحد جیرفت حضور دارند، ابراز داشت: این طرح به مدت 2 هفته در قالب برنامه‌های آموزشی و تربیتی برای دانشجویان در حال تحصیل یکی از دانشگاه‌های استان کرمان برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: طرح ضیافت اندیشه قرآنی فرصت مناسبی برای دانشجویان علاقمند به بحث‌های معرفتی و دینی در راستای تعمیق دانسته‌های آنان است.

خزایی عنوان کرد: هدف اصلی برگزاری طرح ضیافت اندیشه ارتقای سطح دینی دانشجویان و آشنایی آنان با معارف دینی است.

وی با بیان اینکه در پایان این دوره به شرکت‌کنندگان گواهی اعطا می‌شود، اذعان داشت: محاسبه چهار واحد از درس‌های معارف اسلامی در سقف واحدهای ترم تابستان و اولویت قرعه‌کشی حج عمره و عتبات عالیات دانشجویی جوایز ویژه برگزیدگان مسابقات طرح ضیافت است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول