اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 600 دانشجوی دانشگاه پیام نور

سومین دوره طرح ضیافت اندیشه امروز در اصفهان آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های پیام نور اصفهان گفت: سومین دوره طرح ضیافت اندیشه با حضور 600 دانشجوی دانشگاه پیام نور امروز در اصفهان آغاز به کار کرد.

سومین دوره طرح ضیافت اندیشه امروز در اصفهان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان حجت‌الاسلام مهدی مستاجران ظهر امروز در همایش آغاز به کار طرح ضیافت اندیشه اظهار کرد: طرح ضیافت اندیشه امسال نسبت به سال گذشته از نظر کمی و کیفی رشد داشته است، چنانکه این طرح در سال گذشته 300 نفر را پوشش و امسال نزدیک به 600 نفر را پذیرش کرده است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین برنامه‌های طرح ضیافت اندیشه حول محور برنامه‌های مختلف فرهنگی است که در قالب برنامه‌های اردویی نیز برگزار می‌شود، افزود: در این دوره سعی شده دانشجویان مورد هدف در یک رده سنی نزدیک به هم، آموزش دیده و متولدان سال 68 تا 72 از میان دانشجویان دختر و گروه سنی 71 و 72 ازمیان دانشجویان پسر انتخاب شده است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های پیام نور اصفهان تصریح کرد: این دوره‌ها شامل دوره مقدماتی (معرفت افزایی)، اردوهای فرهنگی، ارتباط با اساتید مطرح کشور و اردوی ویژه نخبگان (برگزیدگان این دوره ها) است.

وی ادامه داد: در راستای برپایی اردوهای فرهنگی، شرکت کنندگان خواهر و برادر به صورت جداگانه در قالب یک اردوی سیاحتی هشت روزه به چادگان اعزام می شوند.

مستاجران اضافه کرد: در این دوره اردویی برای هر یک از شرکت‌کنندگان یک نقش اجتماعی تعریف می شود.

وی همچنین از حضور 140 استاد برجسته آموزش ویژه برگزاری طرح ضیافت اندیشه خبر داد و گفت: این دوره معادل چهار دوره واحد درسی است و برای دانشجویان شرکت کننده گواهینامه پایان دوره صادر می‌شود.

گفتنی است سومین دوره طرح ضیافت اندیشه دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور استان اصفهان از امروز به صورت رسمی کلاس‌ها آغاز گردیده و طی ده روز آینده ادامه دارد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول