اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت 3 هزار و 126 دانشجو

طرح ضیافت اندیشه قرآنی در استان مرکزی آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی از آغاز طرح ضیافت اندیشه قرآنی (دانشجویی) از فردا به مدت 14 روز در استان خبر داد.

طرح ضیافت اندیشه قرآنی در استان مرکزی آغاز می‌شود

حجت‌الاسلام مهدی ایمانی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: بالغ بر 3 هزار و 126 نفر از دانشجویان برای شرکت در طرح ضیافت اندیشه قرآنی در این استان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: از مجموع ثبت‌نام‌کنندگان یک هزار و 945 نفر دختر و یک‌هزار و 181 نفر پسر هستند.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی با اشاره به استقبال خوب دانشجویان از این طرح گفت: در سال گذشته یک‌هزار و 570 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف در این طرح مشارکت داشتند که امسال این تعداد دو برابر رشد داشته است.

ایمانی‌مقدم با بیان اینکه طرح ضیافت اندیشه برای سومین سال متوالی در استان مرکزی به اجرا درمی‌آید بیان کرد: استان مرکزی از معدود استان‌های کشور است که طرح ضیافت اندیشه را برای سومین سال متوالی به اجرا درمی‌آورد و تلاش دارد موضوعات این طرح را از موضوعات مورد نیاز و جذاب برای دانشجویان انتخاب کند.

وی ادامه داد: طرح ضیافت اندیشه برنامه‌های متنوع معنوی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و هنری و ورزشی را شامل می‌شود که سعی شده در این برنامه‌ها سلیقه‌های مختلف دانشجویان در نظر گرفته شود. 

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی با بیان اینکه این طرح حالت اردویی داشته و دانشجویان شرکت‌کننده طرح را در اردوگاه سپری خواهند کرد گفت: برای اجرای این طرح 70 نفر مربی، مشاور، مبلغ و مبلغه آموزش دیده‌اند.

وی اجرای نمایش، سخنرانی، ویدیو کنفرانس، دعا و قرائت قرآن را بخشی از برنامه‌های این طرح عنوان کرد.

به گفته وی سرفصل‌های آموزشی این طرح از کتاب‌های به سمت خدا (آشنایی با منابع اسلامی)، همیشه بهار (اخلاق و سبک زندگی اسلامی) و دست در دست صبح (انقلاب اسلامی) انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول