اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه ملایر:

طرح ضیافت اندیشه با رویکرد قرآنی در ملایر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه ملایر از آغاز طرح اندیشه با رویکرد قرآنی در دانشگاه ملایر خبر داد.

طرح ضیافت اندیشه با رویکرد قرآنی در ملایر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، بهمن امانی عصر امروز در مراسم آغاز طرح ضیافت اندیشه قرآنی ویژه دانشجویان دختر در دانشگاه ملایر با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بر اجرای این طرح تأکیدات فراوانی داشته و دارند، افزود: با اجرای این طرح دانشجویان در اوقات فراغت می‌توانند در رفتار و کردار و ساختن خود از نظر معنوی توشه بردارند و  با بالا بردن معنویت و آمیختن آن با علم و دانش، آینده پر از موفقیت توأم با ایمان را برای خود رقم بزنند.

وی با بیان این ه دانش همراه با تواضع و فروتنی ارزشمند است، گفت: با داشتن این صفت بزرگ انسان می‌تواند علم و دانش خود را در راه تغییرات مثبت در افراد و جامعه به کار بگیرد و این خود باعث ماندگاری انسان‌های بزرگ است.

 رئیس دانشگاه ملایر با بیان اینکه طرح ضیافت اندیشه برای نخستین بار در دانشگاه ملایر برگزار می‌شود، خطاب به دانشجویان حاضر در این جلسه ابراز داشت: شما دانشجویان که ترجیح دادید پشت این سنگر بمانید، پس برای تغییر بیشتر مصمم‌تر هستید و از این لحاظ در برنامه تابستانی دانشگاه جایگاه ویژه‌ای خواهید داشت.

وی با بیان اینکه دانشکده معماری دانشگاه ملایر برای این طرح در نظر گرفته شده است، افزود: اجرای این طرح هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری برای استفاده دانشجویان از فرصت ماه مبارک شعبان و ماه مبارک رمضان است.

معاون فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ملایر نیز افزود: این طرح برای برادران و خواهران و به صورت دوره‌های 16 روزه برگزار می‌شود

حجت الاسلام محمد احمدوند افزود: سه درس اخلاق اسلامی، متون اسلامی، انقلاب اسلامی و ریشه‌ها در طرح ضیافت اندیشه ارائه شده و به عنوان چهار واحد از دروس معارف اسلامی آنها محاسبه می‌شود.

وی از شرکت 500 دانشجوی دختر و پسر دانشگاه ملایر در طرح ضیافت اندیشه خبر داد و افزود: در طرح ضیافت اندیشه دانشجویان علاوه بر برنامه‌های طرح از برنامه‌های فوق نیز شامل فرهنگی، ورزشی، دعاها و... نیز بهره مند می‌شوند.

معاون فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ملایر در تأکید به دانشجویان گفت: شما باید قدر این فرصت‌ها را بدانید چراکه ما امروز آزادانه برنامه‌های معنوی و فرهنگی را در سطح دانشگاه‌ها اجرا می‌کنیم که همه این موفقیت‌ها به برکت جمهوری اسلامی ایران است

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید با علم آمیخته با معنویت جهانی را بسازیم که در آن انسانیت و عقل همراه با دینداری موج بزند و انسانها در سایه معنویت با آرامش به سر ببرند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول