اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد همدان:

طرح ضیافت اندیشه در ماه رمضان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با اشاره به لزوم توجه به برنامه‌های فرهنگی و معنوی گفت: طرح ضیافت اندیشه در ماه رمضان در دانشگاه آزاد همدان برگزار می‌شود.

طرح ضیافت اندیشه در ماه رمضان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علی‌اصغر تروهید ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص برگزاری طرح ضیافت اندیشه در ماه رمضان اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی توجه ویژه‌ای را به مسائل فرهنگی دارد و این مجموعه خود را مکلف می‌داند که حمایت جدی و همه‌جانبه از مسائل فرهنگی را داشته باشد.

وی تصریح کرد: طرح ضیافت اندیشه که امسال برای سومین بار اجرا می‌شود در نخستین سال برگزاری با بسیاری از مسائل آموزشی روبه‌رو بود که در نتیجه دانشگاه مشارکت دانشجویان را در این طرح به عنوان چهار واحد درسی محسوب می‌کند و در حال حاضر این کلاس‌ها به صورت کارگاهی و وسیع‌تر برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان عنوان کرد: با توجه به اینکه دانشجویان ما اکثراً بومی هستند اما سعی کردیم تا همه دانشجویان را در یک مکان اسکان دهیم تا زندگی اجتماعی را تجربه کنند و برنامه‌های طرح ضیافت اندیشه از بعد از افطار شروع و تا نزدیک سحر ادامه دارد.

وی افزود: برنامه‌هایی هم در خصوص تربیت بدنی برای دانشجویان تدارک دیدیم تا بتوانند با روحیه شاد در این کلاس‌ها شرکت کنند و در این برنامه‌ها موضوعات شهادت و ایثارگری تا تهاجم فرهنگی و هم‌اندیشی و همچنین مشاوره دادن و ... مطرح می‌شود.

تروهید در ادامه خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار برای اساتید نیز در طرح ضیافت اندیشه برنامه داریم تا بتوانیم از ظرفیت اساتید استان نیز در این طرح معنوی شرکت کنیم.

وی در پایان سخنانش گفت: طرح ضیافت اندیشه جزو برنامه‌های ثابت دانشگاه قرار گرفته که در سال‌های آینده نیز در ماه رمضان برای دانشجویان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول