اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

شرکت در طرح ضیافت اندیشه به منزله گذارندن 4 واحد درسی است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شرکت‌ دانشجویان در طرح ضیافت اندیشه به منزله گذراندن چهار واحد درسی گروه معارف است.

شرکت در طرح ضیافت اندیشه به منزله گذارندن 4 واحد درسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام سید عباس تقوی پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز به کار طرح ضیافت اندیشه با بیان اینکه امسال برنامه‌های آموزشی و فرهنگی فراوانی با حضور اساتید برجسته استان هرمزگان و همچنین اساتید قم در قالب طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این طرح تا پانزدهم ماه مبارک رمضان در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار می‌شود و پس از برگزاری کلاس‌های آموزشی و آزمون، دانشجویان موفق به گذراندن چهار واحد درسی گروه معارف خواهند شد.

وی با بیان اینکه همزمانی ماه مبارک رمضان با فصل تابستان فرصت بسیار خوبی برای اجرای برنامه‌های مختلف در دانشگاه‌هاست، افزود: در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نشست‌هایی با موضوعات اندیشه سیاسی حضرت امام خمینی (ره)، اخلاق حرفه‌ای پزشکی، مشاوره و رسانه‌های مجازی برگزار می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: استقبال بسیار خوبی توسط دانشجویان و اعضای هیئت علمی از این طرح در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شده است.

به گفته وی، با توجه به استقبال بسیار خوب از این طرح در دو بخش اساتید و دانشجویان امکان ارائه خدمت به تمامی مشتاقان حضور در طرح وجود نداشت.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ادامه مراسم مذکور که با حضور مسئولان و آیت‌الله نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان برگزار شد، افزود: بی‌شک رمضان ماه مبارکی است که جوانان و نوجوانان و به ویژه دانشجویان می‌توانند در آن علاوه بر کسب معنویات و نزدیکی هر چه بیشتر به خداوند و مسائل دینی، خود را از نظر روحی و روانی برای سال جدید تحصیلی جدید و یا آینده کاری آماده کنند.

این مسئول با بیان اینکه فضای معنوی و مذهبی خوبی بر دانشگاه‌های هرمزگان حاکم است، افزود: طبق تجربه سال گذشته برگزاری طرح ضیافت اندیشه رضایت دانشجویان و شرکت‌کنندگان در طرح را به دنبال داشته، به نحوی که تقاضا برای برگزاری طی رمضان جاری از طرف دانشجویان زیاد بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان  نیز در ادامه با بیان اینکه توجه به مباحث فرهنگی و مبانی دینی در دانشگاه‌ها بسیار مهم است، از شرکت 260 دانشجو در طرح ضیافت اندیشه این دانشگاه تا آخر ماه رمضان خبر داد.

به گفته محمد شکاری، دانشگاه مذکور، در این طرح از اساتید برجسته‌ای با هدف دستیابی به خروجی خوب در زمینه‌های مدنظر برگزار کنندگان طرح استفاده می‌کند.

یادآور می‌شود، این طرح علاوه بر دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در دانشگاه‌های آزاد بندرعباس و دانشگاه هرمزگان نیز طی دیروز و امروز آغاز شده است.

در این طرح که با حضور دانشجویان متقاضی به ویژه در موعد افطار و قبل و بعد از آن و سحر برگزار می‌شود، علاوه بر فراهم‌سازی فضای معنوی برای شرکت‌کنندگان، افطاری نیز داده می‌شود.

انتهای پیام/ز10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول