اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه گلستان:

ضیافت اندیشه بصیرت‎افزایی را در پی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه گلستان گفت: برنامه ضیافت اندیشه بصیرت‌افزایی و ارتقای بینش اسلامی را در پی‎ دارد.

ضیافت اندیشه بصیرت‎افزایی را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمد قربانی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه ضیافت اندیشه ویژه اساتید دانشگاه اظهار داشت: برنامه ضیافت اندیشه اساتید و دانشجویان در سطح کشور توسط نهاد مقام معظم رهبری و با پشتیبانی استانداری‎ها برگزار می‎شود.

وی با اشاره به اینکه در این طرح موضوع شایسته‎پروری مورد توجه مقام معظم رهبری است خاطر نشان کرد: ضیافت اندیشه برای افسران جنگ نرم و دانشجویان برنامه‎ریزی شده است.

قربانی افزود: استادان و دانشجویان در ایام تعطیل تابستان و ماه مبارک رمضان که ماه تربیت است می‎توانند این موضوع را عمیق‎تر درک کنند.

رئیس دانشگاه گلستان ابراز داشت: در این طرح معرفتی برنامه تجهیز دانشجویان در برابر تهاجم فرهنگی دنبال می‎شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شلیک پیام به جای شلیک گلوله‎ها قرار گرفته است یادآور شد: نوع نگرش و بینش تغییر کرده و امروزه در جنگ نرم دشمنان می‎خواهند خواسته‎های خودشان را در قالب خواسته‎ها و نیازهای جامعه ما نشان دهند.

قربانی با تاکید بر اینکه دشمن می‎خواهد از این راه برای خود یک حربه بسازد تصریح کرد: آنها به دنبال این هستند که در مجامع بین‎المللی بگویند چرا مطالبات مردم خود را پاسخ نمی‎دهید و از این طریق نظام اسلامی ما را به چالش بکشد.

رئیس دانشگاه گلستان با اشاره به اینکه دانشگاه شیوه حمله دشمن در جنگ نرم را خوب می‎شناسد متذکر شد: پدافند مقابله با این جنگ نرم تجهیز و پاسخگویی مناسب در طرح ضیافت اندیشه است که مهمترین هدف آن بصیرت‎افزایی و خود ارتقایی در بینش اسلامی است.

وی با بیان اینکه طرح ضیافت اندیشه در مدت 10 روز برگزار می‎شود خاطر نشان کرد: در این دوره‎ها کلاس‎های جریان‎شناسی سیاسی و آزاداندیشی برگزار می‎شود تا با تعلیم و تربیت دانشجویان و اساتید موضوع اخلاق حرفه‎ای را مورد توجه قرار دهند و به احیا و خودسازی خود و جامعه بیش از گذشته کمک کنند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول