اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی یزد:

حضور 90 استاد حوزه و دانشگاه در ضیافت اندیشه

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: طرح ضیافت اندیشه در دو بخش اندیشه سیاسی اسلام و تعلیم و تربیت در اسلام با 90 استاد حوزه و دانشگاه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اجرا می‌شود.

حضور 90 استاد حوزه و دانشگاه در ضیافت اندیشه

حجت‌الاسلام محمدمهدی حرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه‎های آزاد اسلامی استان یزد با حضور 90 استاد حوزه و دانشگاه برای دومین سال پیاپی از ابتدای ماه مبارک رمضان در واحد یزد در حال برگزاری است.

وی افزود: طرح ضیافت اندیشه اساتید در دو بخش اندیشه سیاسی اسلام با تدریس استاد شایق و مباحث تعلیم و تربیت در اسلام با تدریس دکتر ابوالقاسم عاصی همراه با دوره‎های آموزشی ویژه و برنامه‎های گسترده فرهنگی در نظر گرفته شده است؛ همچنین برگزاری برنامه‎های جانبی این طرح در طول ماه مبارک رمضان از جمله دیدار با علمای شهر، مسابقات قرآنی، صلاحه المساکین، نمایشگاه‎های متنوع مانند کتاب، پوسترهای احادیث فرهنگی، ضیافت افطاری به همراه خانواده، دیدار از خانه سالمندان و... است.

وی ادامه داد‌: تعداد 120 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه‎های آزاد اسلامی استان یزد با ثبت نام در این طرح آمادگی خود را اعلام کرده و در حال حاضر 90 نفر  در این طرح شرکت می‎کنند و این کلاس‌ها از اول تا دهم ماه مبارک رمضان از ساعت 9:30 صبح الی 13 ظهر همراه با اقامه نماز ظهر و عصر با حضور اساتید و صاحبنظران همچون حجت الاسلام غضنفری و دکتر فلاح در ساختمان تحصیلات تکمیلی زنده یاد دکتر علی سلطانی برگزار می‎شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری واحد یزد تصریح کرد: در این طرح یک کلاس ویژه برادران و یک کلاس ویژه خواهران اساتید، همراه با یک کلاس فوق برنامه‎های متنوع چون گفتگوی آزاد، کرسی آزاد اندیشی و احکام، مباحث جنبش نرم افزاری، آشنایی با ادیان، نقد فیلم و ... برگزار می‎شود.

وی خاطر نشان کرد : ضیافت اندیشه طرحی برای اندیشه‎ورزی اساتید است و رشد و باروری با اجرای این برنامه محقق می‎شود و اساتید دانشگاهی طبق یک برنامه مدون با مباحث مختلف فرهنگی، سیاسی و مذهبی آشنا می‎شوند.

انتهای‌پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول