اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی دفتر نهاد رهبری دانشگاه پزشکی گناباد خبر داد

شرکت 350 نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های گناباد در طرح ضیافت اندیشه‌

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: تعداد 350 نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گناباد در ضیافت اندیشه شهرستان شرکت می‌کنند.

شرکت 350 نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های گناباد در طرح ضیافت اندیشه‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، جواد باقری ظهر امروز در جلسه‌ای که به مناسبت اطلاع‌رسانی جهت طرح ضیافت اندیشه دانشجویان و اساتید گناباد در دفتر امام جمعه برگزار شد اظهار داشت: طرح ضیافت اندیشه جهت دانشجویان و اساتید گناباد برای نخستین‌بار و به مدت 16 روز با برنامه‌های آموزشی با رویکرد تربیتی برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی گناباد افزود: دانشجویانی که در این طرح شرکت کنند 4 واحد از دروس معارف خود یعنی اخلاق اسلامی، انقلاب اسلامی و یا آیین زندگی را پاس می‌کنند.

وی ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، دانشجویان افسران جبهه جنگ نرم هستند.

باقری تصریح کرد: ضیافت دانشجویی چون در ماه مبارک رمضان است رویکردی قرآنی دارد و در دو گروه دانشجویی و اساتید برگزار می‌شود.

قائم‌مقام طرح ضیافت اندیشه در گناباد بیان داشت: تعداد 350 نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گناباد در ضیافت اندیشه شهرستان شرکت می‌کنند.

باقری گفت: این طرح در روز 6 ماه مبارک رمضان افتتاح و تا 21 ماه رمضان به طول خواهد انجامید و 14 روز کلاس‌ها و آموزش، 1 روز افتتاحیه و 1 روز اختتامیه که در مجموع 16 روز است طول خواهد کشید.

وی بیان داشت: در این طرح برنامه‌هایی شامل لیالی قدر، شبی با شهدا، شب شعر، کافه ضیافت که هر شب برگزار می‌شود، نمایش سه فیلم قلاده طلا، شور شیرین و روزهای زندگی، نقد فیلم با دعوت از چهره‌های شاخص سیما، حلقه‌های معرفت، کرسیهای آزاد اندیشی، فعالیت‌ها و مسابقات فرهنگی و ورزشی و جشنواره وبلاگ‌نویسی اجرا می‌شود.

باقری گفت: طرح ضیافت اندیشه در 100 مرکز دانشگاهی انجام می‌شود و سومین سال است که این طرح در دانشگاههای کشور برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی گناباد تصریح کرد: طرح ضیافت اندیشه با حمایت دفتر نهاد مقام معظم رهبری و با اجرای وزارت علوم و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود.

باقری بیان داشت: در این طرح روزانه 6 ساعت آموزش به دانشجویان داده می‌شود و از 1 ساعت مانده به افطار تا سحر دانشجو فعالیتهای فرهنگی دارد و در تمام این 16 روز دانشجو در این طرح حضور خواهد داشت.

مدیر اجرایی دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی گناباد خاطرنشان ساخت: 80 درصد اساتید مدعو در طرح ضیافت اندیشه از خارج شهرستان حضور خواهند داشت.

معاون اطلاع‌رسانی ضیافت اندیشه در گناباد نیز گفت: این طرح در شهرهای مشهد، نیشابور، سبزوار و گناباد برگزار می‌شود که این موقعیت خوبی برای گناباد محسوب می‌شود.

سید علی سده‌ای با بیان اینکه بحث خبری این طرح بسیار مهم است از خبرنگاران شهرستان خواست تا نهایت همکاری را در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از این طرح داشته باشند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول