اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین زهرا:

بویین زهرا جایگاه مناسبی در اعزام جوانان به طرح هجرت دارد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: بویین زهرا جایگاه بسیار خوبی در اعزام جوانان به اردو‌های طرح هجرت 3 دارد.

بویین زهرا جایگاه مناسبی در اعزام جوانان به طرح هجرت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا، مصطفی شاه‌محمدی در دیدار با تعدادی از گروه‌های جهادی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه برپایی طرح‌های سازندگی در سطح کشور همواره عرصه را برای تولید و پیشرفت هر‌چه بیشتر در روستاها و نقاط دورافتاده فراهم می‌کند، اظهار کرد: مسئولان و مدیران کشوری وظیفه دارند که با حمایت و توجه بیشتر به دانشجویان و نوجوانان عرصه را برای شکوفایی استعداد‌ها و خلاقیت‌های آنان فراهم کرده و سبب اقتدار و عزت والای نظام اسلامی در عرصه‌های گوناگون شوند.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا افزود: امروز مسئله اوقات فراغت جوانان و نوجوانان سطح کشور به اندازه‌ای مهم است که هیچ برنامه‌ دیگری را نمی‌توان به این اندازه مهم دانست.

وی با بیان روایاتی از ائمه اطهار پیرامون لزوم توجه به عرصه‌های دین و اجتماعی برای سعادت و رستگاری هرچه بیشتر تصریح کرد: جامعه اسلامی باید با ایمان و اراده معنوی جوانان و نوجوانان رشد‌یافته و به درجات والای کمال و معرفت الهی دست‌یابد.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا همکاری میان گروه‌های جهادی با مسئولان و دهیاران را سبب توسعه در روند اجرای امور عمرانی و زیر‌ساختی در روستاها دانست و خاطرنشان کرد: اگر تعامل و همکاری مشترک در تمام کار‌ها حاکم باشد، قطعا می‌‌توان به نتایج آن کار امیدوار‌تر بود.

شاه‌محمدی با بیان اینکه مفهوم حقیقی کار و تلاش در ایام برپایی اردو‌های طرح هجرت به دانش‌آموزان و نوجوانان کشور آموخته می‌شود عنوان کرد: محور تمام کار‌ها و فعالیت‌ها جهادی توسعه سازندگی و افزایش میزان رضایت‌مندی عمومی مردم نسبت به نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه این شهرستان در زمینه اعزام جوانان به اردو‌های طرح هجرت جایگاه بسیار بالا و ارزشمندی را دارد، تصریح کرد: مسولان و متولیان این امر وظیفه دارند با طرح‌ ایده‌های جذاب و برتر در این‌گونه اردو‌ها سبب گرایش هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان شوند.

معاون فرماندار شهرستان بویین‌ زهرا خاطرنشان کرد: امیدواریم که با تلاش همه مسئولان زمینه برای اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های گوناگون فراهم شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول