اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور ‌بویین‌زهرا خبر داد

اختصاص 40 میلیارد ریال اعتبار به دانشگاه پیام‌‌نور بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور ‌بویین‌زهرا گفت: 40 میلیارد ریال اعتبار از آغاز دولت نهم تاکنون برای توسعه عمرانی و آموزشی در دانشگاه پیام‌نور این شهرستان اختصاص یافته است.

اختصاص 40 میلیارد ریال اعتبار به دانشگاه پیام‌‌نور بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، عبد‌الله گنجی در دیدار با جمعی از دانشجویان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز با اقتدار و عزت حیرت‌انگیزی در مسیر صعود به قله‌های پرافتخار علم و دانایی است، اظهار کرد: وظیفه جوانان و نوجوانان این است که با ایمان به خدا و تلاش و کوشش مداوم عرصه‌ای مناسب و خوب را برای توسعه ایران اسلامی مهیا کرده و سبب اعتلای نظام اسلامی شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان بویین‌ زهرا افزود: امروز باید با تعامل و اتحاد، زمینه را برای جهش چشمگیر کشور فراهم کرده و موجب شکست نقشه‌های شوم استکبار شویم.

وی با بیان اینکه لزوم احیای فرهنگ والا و ارزشمند انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برای نابودی طرح‌های ضد فرهنگی و ارزشی دشمنان بسیار زیاد است، تصریح کرد: وظیفه خطیری که امروز بر دوش تمام متولیان و مسئولان امر فرهنگی قرار دارد این است که باید با دغدغه و سعی بیشتر زمینه‌ساز افتخار کشور شده و جوانان را از عرصه‌های انحراف و بی‌هویتی دور کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان بویین‌زهرا بیان کرد: اگر امروز فعالیت جدی و مؤثر در سطح جامعه انجام نشود، قطعا مشکلات و آسیب‌های اجتماعی زیاد‌تر شده و موجب انحطاط نظام اسلامی می‌شود.

گنجی با اشاره به اینکه خدمات دولت‌های نهم و دهم در عرصه‌های علمی و آموزشی در مقایسه با دولت‌ها قبلی قابل مقایسه نیست، بیان کرد: از ابتدای سال 84 تا‌کنون بیش از 40 میلیارد ریال اعتبار برای گسترش فرهنگی، عمرانی، علمی، دانشجویی و دینی دانشگاه پیام نور این شهرستان هزینه شده که نشان‌دهنده عزم جدی و بسیار بلند این دولت برای ادامه مسیر پر‌فراز و نشیب خدمات‌رسانی و توجه دائم به جوانان و نوجوانان کشور است.

وی با بیان اینکه تا‌کنون بیش از چند دوره مسابقات مختلف علمی و فرهنگی با حضور دانشجویان منتخب استانی و کشوری به میزبانی دانشجویان بویین‌زهرایی در این دانشگاه برگزار شده است، عنوان کرد: تا‌کنون تلاش‌های ویژه‌ای نیز برای توسعه دینی و اخلاقی در سطح این دانشگاه صورت گرفته که بسیار نیز مورد استقبال و رضایت دانشجویان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول