اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مخابرات بویین زهرا اعلام کرد

واگذاری بیش از 50 هزار خط تلفن ثابت در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مخابرات شهرستان بویین زهرا گفت: در حال حاضر بیش از 50 هزار خط تلفن ثابت در این شهرستان فعال هستند.

واگذاری بیش از 50 هزار خط تلفن ثابت در بویین زهرا

فرهنگ ذوالفقاری در حاشیه جلسه مخابرات شهرستان بویین زهرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به اینکه نقش و اهمیت ارتباطات در دنیای کنونی بسیار زیاد و گسترده است، اظهار کرد: تمام برنامه‌ها و طرح‌های مختلف شهری امروز به واسطه علوم ارتباطات گسترش یافته و موجب آسایش و رضایت‌مندی هر‌چه بیشتر شهروندان شده است.

رئیس اداره مخابرات شهرستان بویین زهرا افزود: دولت و نهاد‌های اجرایی دیگر باید تلاش کنند تا ضمن توسعه هر‌چه بیشتر علوم ارتباطی عرصه برای ادامه کار و تلاش مضاعف در سراسر کشور محقق شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر 50 هزار خط تلفن ثابت در بخش‌های مختلف این شهرستان وجود دارند، تصریح کرد: با برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده در سال جاری این رقم به طور چشمگیر‌تری افزایش یافته و موجب رضایت‌مندی هر‌چه بیشتر شهروندان نقاط دورافتاده این شهرستان می‌شود.

رئیس اداره مخابرات شهرستان بویین زهرا ادامه داد: طبق آمار‌های موجود بیش از 45 هزار انواع خطوط تلفن همراه با سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری در سراسر این شهرستان به آنتن‌دهی مشغول‌ هستند.

ذوالفقاری با اشاره به فعالیت‌ کارشناسان مخابرات به صورت شبانه‌روزی در بخش‌های مختلف این شهرستان عنوان کرد: تا‌کنون بیش از 190 نقطه شهری و روستایی از نعمت تلفن ارتباطات برخوردار شده‌‌اند.

وی لزوم توجه به زیرساخت‌های ارتباطی را از جمله مهم‌ترین وظایف و برنامه‌های لازم برای توسعه شبکه‌های ارتباطی دانست و بیان کرد: مسئولان و متولیان اجرایی در کشور باید با هماهنگی و کار بیشتر این زمینه را فراهم کرده و سبب توسعه همه‌جانبه در کشور شوند.

رئیس اداره مخابرات شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه مشکلات مربوط به آنتن‌دهی در این شهرستان با تلاش‌های شبانه‌روزی متخصصان به کم‌ترین میزان ممکن رسیده است، عنوان کرد: در سال جاری طرح‌ ویژه‌ای در عرصه ارتباطی به مرحله اتمام و بهره‌برداری می‌رسد.

ذوالفقاری در خاتمه اضافه کرد: لازم است که همه مسئولان و مردم با اتحاد و تلاش زمینه را برای تحقق تمام اهداف و برنامه‌های توسعه‌محور در سطح کشور فراهم کنند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول