اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

29 و 30 تیرماه امسال

مسابقات رالی قهرمانی کشور در بویین زهرا برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین‌زهرا از برگزاری ‌ مسابقات رالی قهرمانی کشور در روز‌های 29 و 30 تیر‌ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

مسابقات رالی قهرمانی کشور در بویین زهرا برگزار می‌شود

علیرضا حیدری  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه مسابقات رالی قهرمانی اتومبیلرانی کشور بیست‌ و نهم و سی‌ام تیرماه در این بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توافقاتی که تا‌کنون در این خصوص صورت گرفته این مسابقات در دو روز متوالی با حضور بیش از 30 تیم برگزیده اتومبیلرانی از استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا افزود: امیدواریم که این سری از مسابقات با شور و نشاط ویژه و خاص برگزار شده و زمینه برای توسعه ورزش رالی استان قزوین فراهم شود.

وی با بیان اینکه دو مسیر سرعت برای برگزاری این مسابقات از سوی هیئت کشوری اتومبیلرانی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: مسیر اول این مسابقات از مبدأ روستای آراسنج پایین آغاز و به طرف روستاهای آراسنج بالا، آب باریک، ایسپیک، آقچه‌مزار، و روستای هجیب ادامه می‌یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا ادامه داد: مسیر دوم این مسابقات هم از مبدأ روستای رستم‌آباد در بخش مرکزی این شهرستان آغاز و به طرف روستاهای رودک و چلبمر منتهی می‌شود.

حیدری با بیان اینکه تمهیدات ویژه‌ای و مستقیمی برای این مسابقات اندیشیده شده است، افزود: ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بویین زهرا طبق توافقات صورت گرفته، قرار است امنیت و آرامش کامل را در دو روز برگزاری مسابقات برعهده گرفته و به اسکورت گروه‌های شرکت کننده در مسابقه بپردازد.

وی با اشاره به اینکه بازدید‌های متعددی تا پیش از موعد برگزاری بازدید‌های مکرری از مکان برگزاری این دور از مسابقات انجام می‌گیرد، عنوان کرد: تمام پیش‌بینی‌ها تا قبل از مسابقات رالی قهرمانی با همکاری هیئت رالی استان قزوین صورت می‌گیرد و هرگونه مورد غیر طبیعی سریعا پیگیری می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین‌ زهرا بیان کرد: شبکه بهداشت و درمان این شهرستان نیز قرار است با اسقرار دادن اکیپ‌های ویژه پزشکی خود در نقاط مختلف جاده برگزاری مسابقه به پوشش پزشکی و درمانی این دور از مسابقات رالی قهرمانی در بویین زهرا بپردازد.

حیدری در خاتمه بیان کرد: باید با هماهنگی‌های بیشتر تا پیش از برگزاری مسابقات زمینه برای برپایی بهتر این مسابقات فراهم شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول