اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان:

420 طرح صنفی و صنعتی مددجویی در زنجان فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان گفت: در حال حاضر 423 طرح صنفی و صنعتی مددجویی در شهرستان زنجان فعال است.

420 طرح صنفی و صنعتی مددجویی در زنجان فعالیت می‌کنند

علی نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح‌های اشتغالزایی که توسط کمیته امداد اجرا می‌شود، در رشته‌های مختلف شغلی است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغالزایی در رشته‌های مختلف شغلی از قبیل دامداری کشاورزی، صنفی و صنعتی و حمل و نقل افزود: این طرح‌ها به منظور توانمند سازی مددجویان اجرا می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان سال گذشته در راستای اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد شهرستان زنجان بیش از یک هزار و 200 طرح اشتغالزایی توسط کمیته امداد شهرستان زنجان اجرا شد.

وی همچنین بازرسی و نظارت بر طرح‌های اشتغالزایی مددجویی با حضور بازرسان کمیته امداد را از دیگر اقدامات کمیته امداد عنوان کرد و افزود: این اقدامات در راستای اجرای بهتر طرح‌های اشتغالزایی صورت می‌گیرد.

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از اقدامات کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته اضافه کرد: سال گذشته بیش از یک هزار و 200 طرح اشتغالزایی توسط کمیته امداد شهرستان زنجان اجرا شد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات این نهاد در سه ماهه نخست سال جاری اضافه کرد: از آغاز امسال دوره‌های آموزش مختلفی برای مددجویان زنجانی برگزار شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش ازدواج برای نوعروسان زنجانی اضافه کرد: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 100 نوعروس مددجو از این دوره‌ها بهره‌مند شده‌اند.

وی همچنین با اشاره به پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه برای نوعروسان مددجوی زنجانی افزود: در سه ماهه نخست سال جاری به بیش از 100 نوعروس زنجانی کمک هزینه خرید جهیزیه پرداخت شده است.

نجفی با اشاره به اینکه مبلغ پرداختی به نوعروسان زنجانی 10 میلیون ریال است، اضافه کرد: کمیته امداد به منظور حمایت از تازه‌ دامادها نیز با سرانه هر داماد 2 میلیون ریال اقدام به پرداخت هدیه ازدواج به این گروه می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های این نهاد به مناست فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اضافه کرد: توزیع سبد غذایی در بین خانوارهای زیر پوشش این نهاد و همچنین بازدید از خانوارهای زیر پوشش در قالب طرح مفتاح‌الجنة نیز از دیگر اقداماتی است که در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول