اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام (ره) تویسرکان خبر داد

اهدای 200 مورد جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان از اهدای 200 مورد جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد با هزینه ‌2 میلیارد ریال تا پایان سال جاری خبر داد.

اهدای 200 مورد جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد

تیمور کرمی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان اظهار داشت: کمیته امداد در چارچوب برنامه مدون کارشناسی شده اصول کاربردی و ارزشی در حوزه‌های گوناگون با هدف تحکیم خانواده و رشد هنجارها در جامعه هدف به زوج‌های جوان مددجو خدمات‌دهی دارد.

وی احیای سنت حسنه ازدواج در بین جوانان را قو‌ی‌ترین عامل در برابر آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: تأمین و تهیه جهیزیه برای نوعروسان با تعامل و همکاری خیران و افراد نیکوکار از اولویت‌ها‌ و در سرفصل امور کاری این نهاد قرار دارد.

مدیر کمیته‌ امداد امام‌خمینی (ره) شهرستان تویسرکان، تأکید کرد: سال گذشته مبلغی بالغ بر 2 میلیارد و 2 میلیون و 269 هزار و 732 ریال برای تهیه جهیزیه 322 زوج جوان زیر چتر حمایتی کمیته امداد تویسرکان صرف شد.

وی از اهدای 200 مورد جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد با هزینه ‌2 میلیارد ریال تا پایان سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر تعداد یک‌هزار و 500 دختر در آستانه ازدواج زیر پوشش این نهاد وجود دارد که کمیته امداد امام (ره) تویسرکان برای سامان‌بخشی به زندگی این افراد نیازمند حمایت بی‌دریغ نیکوکاران و خیران نیک‌اندیش شهرستان است.

کرمی‌مقدم با تأکید بر اینکه همکاری و کمک‌های خیرین و انسان‌های نیکوکار منشأ خدمات بی‌بدیل به خانواده امداد به ویژه به مددجویان و زوج‌های جوان در بخش‌های گوناگون هستند، بیان داشت: خیران در صنوف و دهک‌ها و رده‌های مسئولیتی مختلف تاکنون در عرصه‌های متفاوت همیار و یاور این نهاد بوده‌‌اند و امید داریم در امور تجهیز زندگی جوانان در آستانه ازدواج خانواده امداد همچون گذشته ما را حمایت و پشتیبانی کنند.

وی تصریح کرد: در کنار حمایت‌های مالی از زوج‌های جوان، کمیته امداد آموزش‌ها و مشاوره‌های لازم قبل از ازدواج را با بهره‌مندی از کارشناسان و استادان حوزه و دانشگاه با هدف آگاهی‌بخشی و شناخت اصول پایه زندگی زناشویی برای یک پیوند پایدار ارائه می‌دهد.

مدیر کمیته امداد‌ امام‌ (ره) تویسرکان در پایان گفت: این نهاد علاوه بر تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان به دیگر موارد نظیر ازدواج مجدد، پرداخت کمک هزینه ازدواج به اقشار غیرمد‌دجو و اهدای هدیه در قالب طرحی به عنوان هدیه زوج نیز کمک و یاری می‌رساند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول