اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان خبر داد

افتتاح نخستین مجتمع فرهنگی تربیتی دائم کمیته امداد هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان از افتتاح نخستین مجتمع فرهنگی تربیتی دائم استان طی چند روز آینده در بندرعباس خبر داد.

افتتاح نخستین مجتمع فرهنگی تربیتی دائم کمیته امداد هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مرتضی موصلی عصر امروز طی نشستی خبری در این ‌ارتباط‌ اعتبار تجهیز این مجتمع را 100 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این اعتبار از محل سفر اخیر معاون امور فرهنگی کمیته امداد مرکز اختصاص یافت و به زودی این مجتمع به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: بیش از 16 هزار و 580 دانش‌آموز و سه هزار و 247 دانشجوی زیرپوشش این استان از خدمات فرهنگی امداد استفاده می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان ادامه داد: بیش از 5 هزار نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت، هم اینک در حال سپری کردن اوقات فراغت خود در 22 کانون موقت تابستانی، 11 کانون جوانان پیرو خط ولایت و یک کانون فرهنگی دائم هستند.

موصلی اعزام یک هزار و 200 نفر از نوجوانان و جوانان زیرپوشش به اردو را از دیگر برنامه‌های امداد در تابستان سال‌جاری عنوان کرد و بیان داشت: 720 نفر در اردوی انوار معرفت، 40 نفر در اردوی ماه مبارک رمضان، 80 نفر در اردوهای دانش‌آموزی، 120 نفر در اردوهای خانوادگی و 200 نفر در اردوهای دختران بازمانده از تحصیل شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه 50 هزار خانوار نیازمند در استان هرمزگان زیرپوشش کمیته امداد هستند، بیان داشت: 157 نفر از افراد تحت حمایت امداد استان از نعمت سواد محرومند که در سال تحصیلی جدید در کلاس‌های سوادآموزی شرکت خواهند کرد.

موصلی همچنین گفت: 200 خانوار نیازمند استان نیز متقاضی دریافت خدمات امداد هستند که همزمان با توانمند و خودکفا شدن برخی از خانوارهای زیرپوشش و خروج آنان از چرخه حمایتی، این افراد نیز تحت حمایت قرار می‌گیرند.

وی در پایان با اشاره به ابلاغ سهمیه اشتغال دستگاه‌ها در سال ‌جاری‌ بیان داشت: 4 هزار و 250 فرصت شغلی در بخش کشاورزی، صیادی و ... سهمیه سال 91 امداد در بحث اشتغال است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول