اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بهزیستی

مسئولان بانک رفاه و اداره کل تعاون استان کرمانشاه از مراکز زیر نظر بهزیستی بازدید کردند

خبرگزاری فارس: مسئولان بانک رفاه و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به مناسبت هفته بهزیستی از مراکز زیر نظر بهزیستی بازدید کردند.

مسئولان بانک رفاه و اداره کل تعاون استان کرمانشاه از مراکز زیر نظر بهزیستی بازدید کردند

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، عصر امروز مسئولان و جمعی از کارکنان بانک رفاه و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با همراهی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، معاونان و مسئول روابط عمومی این اداره کل از مراکز نگهداری معلولان ذهنی و کودکان بی‌سرپرست بازدید به‌ عمل آوردند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اظهار کرد: کار در این مراکز شبیه به عبادت است و کسانی که در این عرصه خدمت می‌کنند، با روحیه‌ای خاص و رفتار انسانی عمل می‌کنند و کارشان ستودنی است و بی‌شک هیچ چیز جز اجر الهی نمی‌تواند سزاوار آنان باشد.

عبدالرضا میرزائیان ادامه داد: سازمان بهزیستی از زمان تاسیس تاکنون افتخار خدمت کردن به اقشار محروم و آسیب‌پذیر جامعه را داشته است و این از برکات انقلاب اسلامی است.

میرزائیان تصریح کرد: هر انسانی که این مراکز را می‌بیند، متوجه خواهد شد که ساماندهی و کار در این مراکز بسیار ارزشمند است و اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با وجود کارکنانی دلسوز و پرتلاش، تمام سعی خود را کرده و خواهد کرد که بهترین اقدامات را انجام دهد.

وی با تشکر از مسئولانی که در این مراکز حضور پیدا کرده‌اند، بیان کرد: امیدواریم با بهره‌گیری از فرهنگ والای اسلامی و استفاده از علم روز دنیا، از میزان آسیب‌های اجتماعی بکاهیم و جامعه‌ای سالم و با نشاط داشته باشیم و البته این نیاز به همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها و عموم مردم دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز در جریان این بازدید گفت: سازمان بهزیستی در عرصه‌های مختلف پرتلاش حضور دارد و این جای تقدیر و تشکر دارد.

سهراب براندیشه اظهار کرد: بی‌شک حمایت افرادی که در این مراکز نگهداری می‌شوند، جز با اقدام خداپسندانه کارکنان خدومی که در این مراکز با عشق کار می‌کنند، میسر نخواهد بود.

کودکان حاضر در این مراکز به خواندن دعای فرج، اجرای سرود، اجرای نمایش و کشیدن نقاشی پرداختند و از سوی مسئولان حاضر با اهدای هدایایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول