اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از مصوبات سفر رهبری

کلید 80 واحد مسکونی تحویل مددجویان بهزیستی شد

خبرگزاری فارس: 80 واحد مسکونی مصوب سفر پربرکت رهبر معظم انقلاب به چالوس و نوشهر به مددجویان بهزیستی تحویل شد.

کلید 80 واحد مسکونی تحویل مددجویان بهزیستی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، مراسم واگذاری کلید 80 واحد مسکونی مصوب سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب به شهرستان‌های نوشهر و چالوس پنجنشبه شب با حضور معاون استاندار مازندران، نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار نوشهر، مدیرکل بهزیستی مازندران و مسئولان شهری در سالن همایش‌های اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی مازندران در این مراسم با گرامیداشت هفته بهزیستی، بهره‌مندی از امکانات و توجه حاکمیت به محرومان را از مطالبات انقلابیون عنوان کرد.

روح‌الله ردایی بیان داشت: سازمان بهزیستی موظف است تا با نگاه مددکارانه و با حفظ کرامت انسانی در خدمت مددجویان باشد.

وی کار در بهزیستی را از افتخارات کارکنان آنها دانست و تصریح کرد: یک هزار و 320 مرکز زیر پوشش بهزیستی مازندران مشغول فعالیت هستند.

ردایی از اولویت‌های مهم سازمان بهزیستی را تهیه مسکن برای مددجویان عنوان کرد و ادامه داد: از سال 59 و شروع به کار سازمان بهزیستی تا ابتدای دولت نهم 2 هزار مسکن برای مددجویان و جامعه هدف بهزیستی واگذار شده بود که این میزان از ابتدای دولت نهم در سال 84 تا سال 89 به 20 هزار واحد مسکن رسیده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: از سال 89 تا سال 91 نیز 75 هزار واحد مسکن نیز در قالب نهضت مسکن‌سازی سهم مددجویان بهزیستی کشور بوده است.

مدیرکل بهزیستی مازندران بیان داشت: از این تعداد 3 هزار و 570 واحد سهم استان مازندران است که تاکنون یک هزار و 200 واحد آن تحویل مددجویان شده است.

وی با اشاره به مصوبه سفر رهبر معظم انقلاب به شهرستان‌های چالوس و نوشهر درباره ساخت مسکن برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی اذعان داشت: احداث 51 واحد در چالوس و 29 واحد در نوشهر با اعتبار هر یک به مبلغ 12 میلیون تومان از جمله هفت سر فصل مصوبات سفر رهبر انقلاب به این دو شهرستان بوده که 100 درصد اجرایی شده و امروز به صورت نمادین کلید پنج واحد مسکونی به مددجویان تحویل خواهد شد.

ردایی کمک به تهیه جهیزیه مددجویان و معلولان، کمک به خرید وسایل توانبخشی معلولان، کمک به خیریه‌های فعال در امر معلولان، کمک به گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار، کمک به پرداخت سهم اولیه مسکن مهر 80 نفر از مددجویان و خرید خودروی ون برای مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست به عنوان دیگر سرفصل‌های مصوبات سفر رهبری اشاره کرد و گفت: در مجموع این هفت سرفصل 9 میلیارد و 560 میلیون تومان اعتبار به بهزیستی داده شد.

مدیرکل بهزیستی مازندران همچنین از پرداخت یک میلیون تومان بلاعوض به مددجویان صاحب خانه‌دار شده از سفر رهبر معظم انقلاب از سوی دفتر معظم‌له خبر داد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول