اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی مازندران خبر داد

واگذاری 5 هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: بر اساس تعهدات سال گذشته بهزیستی مازندران، بیش از 5 هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در استان واگذار می‌شود.

واگذاری 5 هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، روح‌الله ردایی بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بهزیستی شهرستان آمل با اعلام اینکه 47 مرکز در حمایت بهزیستی در زمینه نگهداری معلولان در مازندران فعالیت دارند، تصریح کرد: بهزیستی برای ارائه خدمات به این موسسات یارانه پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه 160 هزار معلول در مازندران مورد شناسایی قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: از این تعداد 47 هزار معلول زیر پوشش بهزیستی قرار دارند.

ردایی از وجود 8 هزار و 500 معلول توان‌خواه در مازندران خبر داد و بیان کرد: به این افراد از سوی سازمان بهزیستی مستمری پرداخت می‌شود.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه در سال گذشته یک‌هزار و 20 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی تحویل شده است، افزود: مازندران تعهد واگذاری 5 هزار و 56 واحد مسکونی را بر عهده دارد که در صورت اجرای تعهدات وزارت راه و شهرسازی این تعداد به مددجویان و توان‌خواهان واگذار می‌شود.

وی با اعلام اینکه در سال گذشته مازندران تعهد اشتغالزایی 2 هزار فرصت شغلی را داشت، گفت: در سال گذشته مازندران توانست 3 هزار و 575 فرصت شغلی برای افراد زیر پوشش ایجاد کند.

ردایی با بیان اینکه این میزان به اندازه 170درصد تعهدات این سازمان است، تصریح کرد: این میزان اشتغال جزو مشاغل پایدار است.

به گزارش فارس، نمایشگاه دستاوردهای بهزیستی شهرستان آمل تا صبح فردا در مکان سابق مدرسه فروغ راعی آمل برپاست.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول