اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران خبر داد

جذب بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به بهزیستی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران گفت: در سال گذشته یک میلیارد و 140 میلیون تومان از محل مشاغل خانگی تسهیلات به مددجویان بهزیستی مازندران تخصیص داده شد.

جذب بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به بهزیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، ولی‌الله فرزانه در جشن همدلی بهزیستی مازندران که به مناسبت هفته بهزیستی و واگذاری کلید 80 واحد مسکن مددجویان این سازمان در سالن اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران - بندر نوشهر برگزار شد، بیان داشت: اداره کل بهزیستی استان مازندران 24 میلیارد تومان از محل بنگاه‌های کوچک سهم داشت که از این مبلغ 16 میلیارد و 700 میلیون تومان آن توسط بانک‌ها پذیرفته شد.

وی عنوان کرد: 12 میلیارد و 200 میلیون تومان نیز از سوی بانک قرارداد منعقد شد که از این میزان نیز 10 میلیارد و 800 میلیون تومان جذب شد.

فرزانه ادامه داد: در سال گذشته نیز از محل اعتبارات مشاغل خانگی یک میلیارد و 140 میلیون تومان در قالب 316 طرح از سوی مددجویان این سازمان در مازندران جذب شد.

این مسئول تصریح کرد: در بخش خود اشتغالی نیز در سال گذشته یک میلیارد و 380 میلیون تومان جذب و در اختیار جامعه هدف بهزیستی قرار گرفت.

فرماندار نوشهر نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: اقداماتی که بهزیستی در بخش‌های مختلفی چون توانبخشی، پیشگیری و مشاوره، مهدهای کودک و... ارایه می‌دهد بر کسی پوشیده نیست، اما در این بین خدماتی نیز صورت می‌گیرد که مردم از آن مطلع نیستند.

محمدعلی قمی با تاکید بر اینکه نگاه سازمان بهزیستی به افراد زیر پوشش تکریمی است نه ترحمی، افزود: حفظ مقام و ارزش والای انسانی همواره در سرلوحه کار این مجموعه قرار داشته که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که کار بهزیستی را وظیفه‌ای سنگین دانستند، گفت: رسیدگی به افرادی که دچار نارسایی‌های جسمی هستند کار دشواری است که سازمان بهزیستی عاشقانه این خدمت‌رسانی را با روحیه و همت مثال‌زدنی انجام می‌دهد.

فرماندار نوشهر با تقدیر از اقدامات گسترده بهزیستی در دورترین نقاط شهرستان و روستاهای دوردست، به واگذاری کلید 80 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی از محل سفر مقام معظم رهبری اشاره و افزود: نظام ما نظامی اسلامی است و در راس آن ولایت فقیه قرار دارد، نگاه ولایت فقیه نیز به نیازمندان و مددجویان بهزیستی نگاهی ویژه است که این نگاه ویژه را در احداث و تحویل منازل مسکونی افراد مشمول در منطقه مشاهده می کنیم.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم کار بهزیستی را کاری ارزشمند عنوان کرد.

قاسم احمدی با اشاره به مصوبات سفر رهبری در دو شهرستان چالوس و نوشهر به ویژه در ساخت مسکن مددجویان آن را نشان‌دهنده اهمیت موضوع از منظر رهبر معظم انقلاب ذکر کرد.

وی داشتن شغل ثابت را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مددجویان این سازمان عنوان کرد و متذکر شد: در صورت تامین این خواسته مددجویان بسیاری از مشکلات فراروی زندگی آنها برطرف می‌شود.

احمدی در پایان از آمادگی مجلس برای پیگیری طرح‌های پیشنهادی درباره اشتغال مددجویان بهزیستی خبر داد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول