اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی لنگرود خبر داد

ساخت 15 واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی لنگرود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی لنگرود از ساخت 15 واحد مسکن مددجویی این نهاد در شهرستان خبر داد.

ساخت 15 واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی لنگرود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، عدنان عارف‌احمدی صبح امروز در مراسم افتتاح یک واحد مسکن مددجویی در روستای سیاهکلده این شهرستان اظهار کرد: در یک سال گذشته 40 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی شهرستان لنگرود افتتاح شده و هم‌اکنون 15 واحد مسکونی در دست اقدام است و 15 واحد مسکونی دیگر تا پایان امسال آماده تحویل به مددجویان می‌شود.

وی افزود: از 15 واحد مسکونی در دست اقدام تعداد 10 واحد مراحل پایانی خود را طی می‌کند که از این تعداد 6 واحد به مددجویان تحویل داده شده است.

این مسئول، با اشاره به واحد مسکونی افتتاح شده مذکور ابراز کرد: این واحد مسکونی متعلق به یک زن و مرد معلول است که به همت بهزیستی شهرستان لنگرود برای آنها ساخته و تحویل داده شده است.

وی در ادامه به کارهای انجام گرفته در این شهرستان اشاره کرد و گفت: سال گذشته در طرح پیشگیری از تنبلی چشم سه هزار و 2 کودک سنجش بینایی شدند که از این تعداد 35 کودک دچار مشکل بینایی بودند و 659 نوزاد در طرح غربالگری شنوایی مورد سنجش قرار گرفتند.

عارف احمدی، خاطرنشان کرد: سال گذشته دو موسسه خیریه و خصوصی تاسیس شدند و مجوزهای لازم را از بهزیستی شهرستان لنگرود دریافت کردند.

وی درباره سیل اخیر در شهرستان لنگرود اذعان کرد: خدمات درمانی رایگان برای خانواده‌های سیل‌زده و زیر پوشش بهزیستی اجرا شده است.

رئیس اداره بهزیستی لنگرود، میزان خسارت وارده به این خانواده‌ها را در دست بررسی عنوان کرد و متذکر شد: تاکنون 4 خانوار با این شرایط شناسایی شده‌اند و بقیه در دست شناسایی است.

وی درباره پرداخت تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان بهزیستی لنگرود یادآور شد: سال گذشته 38 نفر از طریق تسهیلات خود اشتغالی از جامعه معلولیت شهرستان مشغول به‌کار شدند.

عارف احمدی، با اشاره به پیشگیری از اعتیاد در لنگرود تصریح کرد: هم‌اکنون 5 درمانگاه پیشگیری از اعتیاد با نظارت سازمان بهزیستی در لنگرود فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول