اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی و آموزش اداره کل کمیته امداد زنجان:

6000 دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد زنجان هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی و آموزش اداره کل کمیته امداد استان زنجان گفت: 6هزار دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند.

6000 دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد زنجان هستند

پیمان چترنور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره فرهنگی کمیته امداد استان زنجان در قالب خدمات فرهنگی حمایت‌های مختلفی از دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان انجام می‌دهد.

وی با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده در طول سال به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد افزود: هم در طول سال گذشته و هم از آغاز سال جاری اقدامات مطلوبی در زمینه حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان صورت گرفته است.

رئیس اداره فرهنگی و آموزش اداره کل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 4 هزار و 367 دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، اضافه کرد: همچنین بیش از یک هزار دانشجو نیز در قالب سرفصل‌های مختلف از حمایت‌های کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به اقدامات کمیته امداد به منظور مهارت‌آموزی دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش این نهاد افزود: برگزاری مسابقات کتابخوانی، برگزاری اردوهای تفریحی برای این گروه و همچنین ایجاد زمینه و بستر مناسب برای اشتغال دانشجویان فارغ التحصیل شده زیر پوشش این نهاد از دیگر اقداماتی است که در حوزه فرهنگی کمیته امداد استان زنجان انجام شده است.

چترنور همچنین با اشاره به سایر اقدامات اداره فرهنگی کمیته امداد استان زنجان افزود: اجرای طرح نظام جامع آموزشی، تربیتی برای خانوارهای زیر پوشش این نهاد از اقداماتی بوده است که توسط کمیته امداد در حوزه فرهنگی صورت گرفته است.

وی خاطر‌نشان کرد: سال گذشته 1390 خانوار در قالب طرح نظام جامع آموزشی تربیتی مورد آموزش قرار گرفتند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول