اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ملایر خبر داد

آموزش بیش از 500 نفر در کلاس‌های آموزشی کمیته امداد ملایر

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر از شرکت 523 نفر از مددجویان کمیته امداد ملایر در کلاس‌های آموزشی کوتاه‌مدت مشاغل خبر داد.

آموزش بیش از 500 نفر در کلاس‌های آموزشی کمیته امداد ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علی کولیوند صبح امروز در حاشیه بازدید از کلاس‌های آموزشی کوتاه‌مدت مشاغل در جمع خبرنگاران در ملایر با بیان اینکه یکی از اهداف کمیته امداد ایجاد اشتغال سالم و پایدار برای افراد زیر پوشش است، اظهار داشت: در این راستا کمیته امداد شهرستان ملایر نیز برای مددجویان زیر پوشش این نهاد گام‌های مثبتی را برداشته است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر در حوزه خودکفایی و اشتغال، از ابتدای سال جاری تاکنون اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان این نهاد کرده که 103 نفر در کلاس‌های آموزشی شامل آموزش خیاطی، رایانه و... شرکت کرده و آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر از شرکت 420 نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد در کلاس‌های دامپروری و دوره‌های کشاورزی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: مبلغ یک میلیون و 800 هزار ریال برای کلاس‌های فوق هزینه شده است.

وی تصریح کرد: این افراد بعد از آموزش می‌توانند با گرفتن گواهینامه ‌از اداره فنی و حرفه‌ای از مزایای کمیته امداد شامل وام‌های خوداشتغالی در راستای اشتغال پایدار استفاده کنند.

کولیوند در ادامه از مجهز شدن ساختمان اداری کمیته امداد ملایر به دوربین‌های مداربسته خبر داد و ادامه داد: اعتبارات این سیستم از استان تأمین شده است.

وی در ادامه به فعالیت‌های کانون‌های تابستانی بوستان ولایت در ملایر اشاره کرد و گفت: کانون‌های تابستانی بوستان ولایت در ملایر امسال نیز همچون سال‌های گذشته فعال شده و 400 نفر در این کلاس‌ها ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد دانش‌آموز 330 نفر دختر و 130 نفر پسر هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر ابراز داشت: امسال دبیرستان حاج طوسی برای استفاده دانش‌آموزان پسر و هنرستان دخترانه دهخدا نیز برای دختران در حال فعالیت است و این دانش‌آموزان از برنامه‌های مختلف در این کلاس‌ها شامل برنامه‌های قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی بهره‌مند می‌شوند.

وی در پایان سخنانش افزود: برنامه‎های کلاس‌های تابستانی در شهرستان ملایر از ابتدای تیر ماه شروع شده و تا اول شهریورماه ادامه دارد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول