اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین:

با آمار و ارقام نمی‌توان مشکل اشتغال جوانان را حل کرد

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین گفت: با آمار و ارقام نمی‌توان مشکل اشتغال جوانان را حل کرد که توجه هرچه بیشتر مسئولان در این مقوله امری حیاتی است.

با آمار و ارقام نمی‌توان مشکل اشتغال جوانان را حل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، عیدعلی کریمی در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تأمین اجتماعی که در آمفی‌تئاتر دانشگاه کار شهر الوند برگزار شد، اظهار کرد: اشتغال جوانان باید دغدغه اصلی دولت‌مردان باشد، برخی از سازمان‌های ذی‌ربط با آمار و ارقام، از ایجاد اشتغال برای جوانان سخن می‌گویند در حالی که با آمار و ارقام نمی‌توان مشکل اشتغال جوانان را حل کرد.

وی افزود: بدون ایجاد اشتغال برای جوانان، نمی‌توان به فکر ازدواج آنان بود و جوانان را به ازدواج تشویق کرد.

وی با اشاره به مشکلات فراوان واحدهای صنعتی، بیمه‌شدگان و بازنشستگان، از افزایش حقوق بیمه شدگان خبر داد و گفت: در همین روزها، افزایش حقوق از طرف سازمان بیمه اعلام خواهد شد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین در خصوص تعطیلی برخی واحدهای صنعتی در این استان گفت: در حالی که 20 هزار نفر از بیمه‌شدگان شهر صنعتی البرز نسبت به سال‌های گذشته کاسته شده، شرکت‌های پوشینه‌بافت، فرنخ و مه‌نخ از جمله واحدهای صنعتی تعطیل شده‌ در استان قزوین هستند.

کریمی در توضیح وضعیت رسیدگی به مجروحان تصادفی بیان کرد: در بخش تصادفات، دولت راهکار مناسبی را ارائه کرده تا بدون دریافت وجه، بیمار تصادفی مداوا شده و با مراجعه خانواده یا نزدیکان به بیمارستان، هزینه درمان پرداخت شود.

وی در خصوص کمبود مراکز درمانی در استان قزوین تصریح کرد: درمانگاه‌های این استان دیگر جوابگوی بیماران زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی نیست و امروز به ناچار باید به بیمه تکمیلی روی آورد. کریمی در خاتمه ابراز کرد: شهر صنعتی البرز بیشترین کارگر و بیمه شده را در استان قزوین دارد به همین دلیل نیاز به یک بیمارستان چند تخت‌خوابی برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی امری لازم و غیر قابل انکار است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول