اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

ایجاد اشتغال برای 1300 نفر از تعهدات شهرستان ایجرودست

خبرگزاری فارس: معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تعهدات اشتغال شهرستان ایجرود در سال جاری یک‌هزار و 397 نفر است.

ایجاد اشتغال برای 1300 نفر از تعهدات شهرستان ایجرودست

رویا قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی در جذب اعتبارات مشاغل خانگی در رتبه نخست استان قرار دارد، اظهار داشت: در زمینه مشاغل خانگی 94 درصد از تسهیلات مشاغل خانگی در استان زنجان به متقاضیان پرداخت شده است.

معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه از مجموع 24 هزار تعهد اشتغال در استان یک‌هزار و 397 نفر از تعهدات شهرستان ایجرود است، اضافه کرد: 114 نفر از این تعهدات در ایجرود توسط دانشگاه علوم پزشکی محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در سال جاری 125 فرصت شغلی در شهرستان ایجرود ایجاد می‌کند، تصریح کرد: مقرر شده است که برای 165 نفر نیز توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اشتغال ایجاد شود.

قهرمانی به ایجاد اشتغال برای 260 نفر توسط اداره کل بنیاد مسکن در شهرستان ایجرود اشاره کرد و افزود: 90 فرصت شغلی نیز توسط اداره کل بهزیستی استان زنجان، اداره کل فنی ‌و حرفه‌ای، اداره کل حمل ‌و نقل و پایانه‌ها، شرکت توزیع برق، اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل ورزش و جوانان، امور شهری استانداری و دادگستری در شهرستان ایجرود طی سال جاری ایجاد می‌شود.

وی در زمینه عملکرد بنگاه‌های اقتصادی استان زنجان با بیان اینکه از 11 هزار و 261 طرحی که به شبکه بانکی استان ارسال شده در مجموع 88 درصد به تصویب رسیده است، ادامه داد: 81 درصد از طرح‌های ارسالی به بانک‌ها موفق به انعقاد قرارداد شده است.

معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه 74 درصد از طرح‌های شهرستان ایجرود که به بانک‌ها ارسال شده به تصویب رسیده است، خاطرنشان کرد: طرح پتروشیمی و سیمان خمسه از مهم‌ترین طرح‌های این شهرستان است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول