اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

حفظ اشتغال در شرایط فعلی مهم‌تر از ایجاد اشتغال است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرگان با بیان اینکه حفظ اشتغال در شرایط فعلی مهم‌تر از ایجاد اشتغال است گفت: به جای اینکه اشتغال جدید فراهم کنیم، لازم است یک طراحی جدید برای حفظ اشتغال داشته باشیم.

حفظ اشتغال در شرایط فعلی مهم‌تر از ایجاد اشتغال است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جعفر گرزین ظهر امروز در دوازدهمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان اظهار داشت: در گام اول باید اشکالات کار در اجرا را شناسایی و سپس در رفع آن تلاش شود.

وی با بیان اینکه با توسعه کشاورزی می‎توان در راستای حل مشکلات مردم گام برداشت تصریح کرد: شهرستان گرگان جمعیتی بالغ بر 400 هزار نفر را داراست و تنها شهرستانی است که جمعیت شهری آن بیشتر بوده و به تناسب آن نیز از زمین زراعی کمتری برخوردار بوده و در این زمینه لازم است یکسری از دیدگاه‎ها با نگاه استانی سنجیده شود.

فرماندار گرگان متذکر شد: پس از شناسایی ظرفیت‎های موجود می‎توان مشکلات را به خوبی برطرف کرد و اگر در این زمینه به صورت جزیره‎ای عمل شود راه به جایی نخواهیم برد.

گرزین در خصوص فعالیت کارگروه کشاورزی حوزه شهرستان گرگان اذعان کرد: تعداد 15 جلسه و 81 مصوبه خروجی این کارگروه بوده است.

وی از برگزاری 13 جلسه کارشناسی متناسب با نماینده دستگاه‎ها به منظور بررسی فرصت‎ها خبر داد و اضافه کرد: 12 جلسه نیز با دستگاه‎های مرتبط با بخش کشاورزی انجام گرفته است.

فرماندار گرگان با بیان اینکه 187 متقاضی زمین برای استفاده از منابع ملی در اجرای پروژه‎ها وجود دارد خاطر نشان کرد: 417 نفر از دارندگان زمین در سایت اداره کار ثبت‌نام کردند.

گرزین یادآور شد: تعداد 9 تعاونی برای پرورش میگو و زنبورداری مهیا شده که اشتغالزایی 83 نفر را به همراه دارد.

وی از معرفی 550 طرح به ستاد خبر داد و بیان کرد: از این تعداد 416 طرح به تصویب رسیده که در این زمینه بهترین همکاری را جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و اداره کار داشتند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول