اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام (ره) شبانکاره مطرح کرد

اشتغال پایدار و خودکفا کردن مددجویان کمیته امداد در شبانکاره

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره گفت: ایجاد اشتغال پایدار و خودکفا کردن مددجویان کمیته امداد از مهم‌ترین اولویت‌ها در شبانکاره است.

اشتغال پایدار و خودکفا کردن مددجویان کمیته امداد در شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره اسماعیل زارع ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شبانکاره اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقشار در جوامع انسانی جوانان هستند و توجه به نیازهای ایشان از اهم وظایف مسئولان است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره با اشاره به آنکه ایران اسلامی یکی از کشورهای جوان جامعه شناخته می‌شود خاطر نشان کرد: یکی از مسائلی که سبب اهمیت جوانان در جامعه شده، جمعیت بالای این قشر در جامعه ایران اسلامی است.

زارع بیان داشت: ایجاد فضای شاد و فرح‌بخش برای جوانان از مسائل مهمی است که مسئولان فرهنگی در عرصه‌های مختلف مورد توجه قرار داده‌اند.

وی در همین راستا اضافه کرد: برگزاری اردوهای تفریحی، کلاس‌های تابستانه، برنامه‌های اوقات فراغت در فصل فراغت از تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان از مسائل مهمی است که مسئولان به‌منظور رفع نیازهای جوانان جامعه مورد توجه قرار داده‌اند.

این مسئول اذعان داشت: جمعیت بالای شهر شبانکاره بر ضرورت توجه بیش از پیش به نیازهای این قشر در جامعه تاکید می‌کند و در فصل تابستان مسئولان شبانکاره به ویژه مسئولان فرهنگی برنامه‌های خود را با محوریت جوانان در جامعه تعریف کرده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره گفت: اردوهای گروهی از مهم‌ترین مسائلی است که مسئولان کمیته امداد شبانکاره به منظور غنی‌‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و نوجوانان این شهر مورد توجه قرار داده‌اند.

وی به ویژگی‌ اردوهای گروهی اشاره کرد و یادآور شد: اردوهای گروهی دانش‌آموزی فرصتی مناسب برای یادگیری آداب زندگی گروهی و اجتماعی توسط دانش‌آموزان است و ایشان در این اردوها از برنامه‌های فرهنگی، تربیتی، دینی، اعتقادی، ورزشی و تفریحی بهره‌مند می‌شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره به برنامه‌های اردویی کمیته امداد شبانکاره اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) به سه اردوی گروهی بوشهر، اصفهان و کرمانشاه اعزام شده‌اند.

زارع در ادامه با اشاره به خدمات مطلوب ارائه شده به جامعه هدف در شبانکاره خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال پایدار و خودکفا کردن مددجویان از مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد است که برای این مهم تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول