اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان خبر داد

موج جدیدی از اشتغال در هرمزگان با اجرای طرح های مهر ماندگار

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: موج جدیدی از ایجاد اشتغال را با اجرای طرح‌های مهر ماندگار در زمینه فولاد، آلومینیوم، نفت، گاز، پتروشیمی، کشتی‌سازی و توسعه بنادر در هرمزگان پیش رو داریم.

موج جدیدی از اشتغال در هرمزگان با اجرای طرح های مهر ماندگار

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی به اجرای 43 پروژه بزرگ مهر ماندگار با اعتبار 150 هزار میلیارد در استان هرمزگان اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح‌ها عمدتا در بخش‌های صنعت، نفت، نیرو، بهداشت و درمان، علم و فناوری، راه و شهرسازی، محرومیت زدایی، گردشگری و ایثارگران است.

وی اضافه کرد: قطعا سازندگی و آبادانی ایجاد اشتغال را به همراه دارد و فرای این بحث نیز در طرح‌های مهر ماندگار ایجاد اشتغال به طور ویژه‌ای دیده شده است.

استاندار هرمزگان ادامه داد: طرح‌هایی مانند احداث پالایشگاه بزرگ نفتی ستاره خلیج فارس، توسعه پالایشگاه نفت بندرعباس، توسعه میدان های نفتی رشادت و هنگام، احداث پالایشگاه گاز هنگام، بهسازی پالایشگاه لاوان، احداث نیروگاه گنو، طرح‌های صنعتی وسیع فولاد کاوه جنوب کیش و صبا، دو خطه سازی راه آهن بافق – بندرعباس، احداث مرکز لجستیک ایران، مجتمع پترو صنعت گامرون، افزایش ظرفیت اسکله منطقه ویژه خلیج فارس و توسعه کشتی‌سازی از جمله مهم‌ترین طرح‌های مهر ماندگار استان هرمزگان در زمینه اشتغال زایی هستند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با اجرای طرح‌های مهر ماندگار در استان هرمزگان جوانان جویای کار به ویژه افراد بومی که دارای تجربه، تخصص و یا گرایش تحصیلی در زمینه صنعت، فولاد، آلومینیوم، نفت، پتروشیمی، کشتی‌سازی و بنادر در اولویت اشتغال هستند.

وی با بیان اینکه نیازسنجی رشته‌های دانشگاهی در هر منطقه و شهرستان در راستای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های آن منطقه امری لازم و ضروری است، بیان داشت: توسعه و آبادانی هرمزگان تنها با بسترسازی‌ها و اجرای پروژه های دولتی حاصل نمی‌شود و به طور قطع نیروی انسانی کارآمد و دارای دانش حلقهِ‌ای جدا نشدنی از این مجموعه است.

استاندار هرمزگان  ادامه داد: همواره اشتغال جوانان هرمزگانی از دغدغه‌های مدیریت استان بوده و در این بخش که یکی از مهم‌ترین ملزومات ارتقا اقتصادی و اجتماعی استان است از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

وی یادآور شد: ابتکار طرح‌های مهر ماندگار نمودی از روحیه مهرورزی، عدالت خواهی و پیشرفت و تعالی همه جانبه کشوراست که بار دیگر دولت با عزم جدی و جهادی وارد صحنه می‌شود.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: هم اکنون تمام مدیران و مسئولان استان هرمزگان با یک اراده جمعی باید دست در دست هم برای اجرای پروژه‌های مهر ماندگار که موجب جهش منطقه در بخش های مختلف می‌شود همت را پای کار بیاورند و از تمام ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده کنند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول