اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان هشترود:

سرمایه‌گذاری در سد سهند اشتغال جوانان را به دنبال داشته است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان هشترود گفت: سرمایه‌گذاری‌های انجام گرفته در اطراف سد سهند، اشتغال قابل توجه جوانان این منطقه را به دنبال داشته است.

سرمایه‌گذاری در سد سهند اشتغال جوانان را به دنبال داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، علی نجار در جلسه گروه کاری میراث فرهنگی و گردشگری در شهرستان هشترود افزود: این طرح سرمایه‌گذاری زمینه اشتغال 200 نفر از جوانان را به صورت مستقیم و یک‌هزار و 500 نفر را به طور غیر مستقیم فراهم آورده است.

فرماندار هشترود با اشاره به مشخصات این طرح خاطرنشان کرد: اجرای طرح سرمایه‌گذاری منطقه نمونه گردشگری سد سهند هشترود با 300 میلیارد ریال اعتبار در زمینی به مساحت 38 هکتار در حال انجام است.

وی همچنین با اشاره به پایان مرمت مساجد تاریخی هشترود و لامشان، اعتبار مرمتی اختصاص یافته به این دو مسجد را سه میلیارد و 200 میلیون ریال عنوان کرد.

فرماندار شهرستان هشترود با ابراز رضایت از تامین برق و سایر امکانات و زیرساخت‌ها در اماکن و روستاهای گردشگرپذیر هشترود توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان، اظهار کرد: هم‌اکنون این زیرساخت‌ها به ویژه در مناطق نمونه و روستاهای هدف تکمیل شده و آماده واگذاری و جذب سرمایه‌گذار است.

گروه کاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان آذربایجان‌شرقی با محوریت رفع مشکلات شهرستان هشترود و نظارت بر مناطق نمونه گردشگری با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان آذربایجان‌شرقی، فرماندار شهرستان و نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس در شهرستان هشترود برگزار شد. 

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول