اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی

99 درصد طرح‌های اشتغال کمیته امداد اجرا شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت: 99 درصد طرح‌های اشتغال کمیته امداد به صورت دقیق اجرا شده است.

99  درصد طرح‌های اشتغال کمیته امداد اجرا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی، امان‌الله حسین‌پور با بیان اینکه طرح‌های اشتغال کمیته امداد به صورت دقیق و بر اساس راستی آزمایی اجرا می‌شود، اظهار کرد: با حمایت‌ها و نظارت‌هایی که کمیته امداد بر طرح‌های اشتغال مددجویان دارد تاکنون 99 درصد از این طرح‌ها به صورت دقیق اجرا شده است.

وی با اشاره اینکه طرح‌های اشتغال خانواده‌ها هر دو الی سه ماه یک بار به صورت مقطعی در طول سال مورد بازدید کارشناسان و ناظران قرار می‌گیرد، افزود: این امر در اجرای دقیق و راستی آزمایی طرح‌ها تأثیر بسزایی دارد.

حسین‌پور همچنین به نظارت 60  ناظر تخصصی سطح استان بر روی طرح‌های اشتغال مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و گفت: این نظارت‌ها به دو صورت گروهی و چهره به چهره صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: ناظران در طی این بازدیدها روند اجرای طرح اعم از درآمدزایی، رضایت شغلی، پابرجایی شغل، تأمین معاش و پرداخت اقساط را مورد بررسی قرار می‌دهند تا با رفع مشکلات فوق، طرح‌ها به شکست منجر نشود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه انجام جدی این بازدیدها و کمک به حل مشکلات احتمالی موجب اجرای به موقع و درست این طرح‌ها توسط مددجویان سطح استان شده است، گفت:  نظارت‌ها و پشتیبانی‌ها همچنین موجب پایداری طرح‌های اشتغال مددجویان شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 11 هزار طرح اشتغال توسط محرومان و نیازمندان کمیته امداد خراسان‌شمالی در حال اجرا است.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول