اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد

سهم 76 درصدی اشتغال منطقه ویژه در وزارت نفت

خبرگزاری فارس: مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی گفت: سهم اشتغال نیروهای سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در وزارت نفت به 76 درصد رسید.

سهم 76 درصدی اشتغال منطقه ویژه در وزارت نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مسعود نصوری صبح امروز در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: برای رسیدن به این هدف و اشتغال مورد نیاز در منطقه ویژه جلسات متعددی در عسلویه و تهران برگزار کردیم که خوشبختانه نتایج مطلوبی نیز شد.

وی افزود: از مجموع 166 سهمیه جدید استخدام نیروهای استان بوشهر در وزارت نفت سهم منطقه ویژه 22 نفر است.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی اضافه کرد: این تعداد شامل 7 نفر در رشته عمران، 7 نفر رشته صنایع، دو نفر ارتباطات اجتماعی، یک نفر کامپیوتر، دو نفر برق، دو نفر بهداشت و یک نفر نیز رشته مدیریت می‌شود.

نصوری اضافه کرد: همچنین موضوع تبدیل وضعیت 13 نفر در منطقه ویژه حل شده و دستور جذب آنان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با نگاه مثبت وزارت نفت به استخدام نیروهای بومی در استان بوشهر سهمیه جذب نیرو در منطقه ویژه با ابلاغ سهمیه جدید به 76 درصد می‌رسد.

نصوری با قدردانی از نگاه مثبت وزیر نفت به نیروهای بومی استان بوشهر گفت: با این مجوز جدید شاهد اشتغال بیشتر نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع نفت و گاز مستقر در این استان خواهیم بود.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی تصریح کرد: بی‌شک برای توسعه صنعت نفت در کشور نیازمند نیروی انسانی کارآمد و متخصص هستیم و بی‌شک نیروهای جویای کار باید برای اشتغال در صنایع مختلف آموزش‌های لازم را فرا گیرند.

نصوری گفت: جوانان جویای کار استان بوشهر نیز برای اشتغال در صنایع نفت و گاز استان باید با کسب آموزش‌های لازم زمینه اشتغال خود را بیش از پیش فراهم کنند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول