اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم مطرح کرد

اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی برای توانمندسازی مددجویان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم از اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی برای توانمندسازی خانواده‌های مددجویان در شهرستان جم خبر داد.

اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی برای توانمندسازی مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از جم مسلم انیژپور بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان جم اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال‌های اخیر همواره به توسعه علمی جامعه توجهی خاص داشته و از تمام توان در این راستا بهره برده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم خاطر نشان کرد: حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد از اقدامات و فعالیت‌های این نهاد به منظور رشد و توسعه علمی جامعه است و هر سال شاهد رشد فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در این زمینه بوده‌ایم.

انیژپور با اشاره به سطح بالای علمی دانش‌آموزان و دانشجویان مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) اذعان داشت: بررسی‌هایی که در سال‌های اخیر در مراحل مختلف صورت گرفته حاکی از آن است که مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از لحاظ علمی در سطح بالایی قرار دارند.

وی اضافه کرد: در زمینه راهیابی دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به دانشگاه‌ نیز عملکرد و نتیجه مطلوبی در سال‌های اخیر به دست آورده‌ایم و برنامه‌های علمی خود را در این راستا متمرکز کرده‌ایم.

این مسئول به برگزاری همایش راهیابی به دانشگاه توسط کمیته امداد امام خیمینی (ره) شهرستان جم اشاره کرد و گفت: در همایش راهیابی به دانشگاه که روز گذشته شاهد برگزاری آن بودیم بالغ بر 80 دانش‌آموز که در سال تحصیلی آتی شرایط ورود به دانشگاه را دارند حضور پیدا کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم اذعان داشت: این همایش به منظور آمادگی و شیوه‌های موفقیت در کنکور سراسری برگزار شد.

انیژپور ادامه داد: در این همایش که با حضور اساتید و مشاوران مجرب دانشگاهی برگزار شده بود مطالب ارزشمندی پیرامون نکات تست‌زنی و عدم استرس در کنکور بیان شد.

وی گفت: آموزش نیروهای کمیته امداد امام خمینی (ره) در توسعه اشتغال نیز بسیار اثرگذار است و به این منظور شاهد معرفی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم از اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی برای توانمندسازی خانواده‌ها خبر داد و عنوان کرد: در سه ماهه اول سال جاری تعداد 720 نفر از مددجویان واجدالشرایط در رشته‌های خیاطی، کامپیوتر، قالی‌بافی و گلیم‌بافی به آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای معرفی شدند.

وی ادامه داد: هدف از شرکت دادن مددجویان در این کلاس‌ها توانمندسازی خانواده‌ها و استفاده بهینه از تسهیلات دریافتی در رشته‌های مختلف است.

انیژپور تصریح کرد: به منظور آموزش افراد در مراکز فنی و حرفه‌ای در سه ماهه نخست سال جاری شاهد هزینه‌کرد 144 میلیون ریالی بوده‌ایم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول