اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

ایجاد اشتغال یک دغدغه جهانی است / شرایط اشتغال را تقویت می‎کنیم

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان از ایجاد اشتغال به عنوان یک دغدغه جهانی یاد کرد و گفت: ایران یک کشور جوان در حال توسعه است و در شرایط فعلی و با توجه به تحریمی که از سوی دشمنان مواجه هستیم، حفظ اشتغال در اولویت قرار دارد.

ایجاد اشتغال یک دغدغه جهانی است / شرایط اشتغال را تقویت می‎کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جعفر گرزین شامگاه سه‎شنبه در نشست صمیمی مردم با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان 25 دستگاه اجرایی که در مسجد جامع گرگان برگزار شد، اظهار داشت: نباید بگذاریم که مراکز تولیدی، صنعتی و کارخانجات متوقف شوند تا با نرخ بیکاری جدیدی روبه‌رو شویم و در این زمینه دستگاه‎ها نیز باید چالش‎های موجود را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه گلستان یک استان محرومی بوده است تصریح کرد: اعتبارات استان از طریق منابع ملی، خط اعتباری و بانک‎ها تامین می‎شود که لازم است در این راستا شرایط اشتغال را تقویت کنیم.

فرماندار گرگان در خصوص انتخابات آتی متذکر شد: ساز و کار اجرای انتخابات مستلزم ابلاغ وزارت کشور است اما اینکه از هم‎اکنون احزاب و گروه‎ها در حمایت از فردی برای تبلیغ انتخابات فعال شوند اصلا شایسته نیست.

گرزین تاکید کرد: اینکه مردم دغدغه انتخاب داشته باشند خوب است اما نباید دغدغه افراد را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جمعیت شهر گرگان از روستاها بیشتر است متذکر شد: لازم است برنامه‎ریزی‎ها بر اساس نیاز صورت پذیرد همچنین جامعه باید به سمت آگاهی و عقلانیت بیشتری رهنمون شود که رسانه‎ها در این میان سهم بسزایی دارند.

فرماندار گرگان در خصوص پارک موزه دفاع مقدس گرگان نیز بیان کرد: با دخل و تصرف جنگل‎ها و هر ساخت و ساز غیرمجازی در این محدوده مخالف هستم اما آیا کسانی که امروز در تقابل تاسیس این پروژه ایستاده‎اند نسبت به تله‎کابین نیز چنین موضعی گرفتند لذا معتقدم زمانی که یک تقاضایی مجرای قانونی خود را طی می‎کند دیگر مخالفت جایز نیست.

گرزین به کارگیری افاغنه را در هر شغلی نامطلوب خواند و اذعان کرد: نیروی انتظامی موظف شده تا در بعد امنیت و اشتغال نسبت به طرد افاغنه تلاش کند و در این زمینه نیز با وزارت کشور رایزنی‎هایی صورت گرفته تا گلستان از حضور افاغنه پاک شود.

وی عنوان کرد: باید عزم‎مان بر این باشد تا افاغنه به کشور خودشان برگردند و در این خصوص نباید به صورت جزیره‎ای عمل شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول