اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس مطرح کرد

پیشنهاد خط اعتباری ویژه برای اشتغالزایی در اردبیل

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ خط اعتباری ویژه‌ای را برای اشتغال و کارآفرینی استان اردبیل به وزارت اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی پیشنهاد دادیم.

پیشنهاد خط اعتباری ویژه برای اشتغالزایی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین پیر‌موذن ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اردبیل اظهار داشت: هر چند در نظام اسلامی ما همت و تلاش تمام مسئولان و مدیران بانک‌ها رفع معضل بیکاری می‌باشد اما همچنان سایه شوم و تاریک بیکاری جوانان ما را رنج می‌دهد که ما با انعکاس این معضل اصلی که بیشترین مراجعات ما نیز در همین زمینه است پیگیر گرفتن مجوز خط اعتباری ویژه به استان هستیم تا از این طریق بخشی از دغدغه‌ها و مشکلات برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ هر چند نسبت به سایر مناطق کشور از برخی عقب‌ماندگی‌ها رنج می‌بریم اما اگر همت جمعی برای حل مشکل و ادای تکلیف باشد هرگز چالش‌های اساسی گریبانگیر ما نخواهد شد.

دبیر مجمع نمایندگان استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از مدیران برخی از بانک‌های عامل در پرداخت نکردن تسهیلات و نپذیرفتن مسئولیت‌های محول شده، اضافه کرد:‌ زمانی که بانک‌ها سخن از تعادل منابع و مصارف به میان می‌آورند در حقیقت بهانه‌گیری می‌کنند تا تسهیلات پرداخت نکنند که در این زمینه از وزیر اقتصاد و بانک مرکزی خواسته‌ایم ابلاغی شفاف و روشن همراه با تزریق اعتبار به بانک‌های استان داشته باشند.

پیر‌موذن با تاکید بر شعار خود به عنوان مدد‌رسان مسئولان، نوکر ملت و یاور رهبر، یادآور شد: ‌مددرسانی به معنای پذیرفتن تمام تکالیف و مسئولیت‌ها و تایید آنها از سوی دولت نیست بلکه منظور از مدد ‌رسان بودن مسئولان این است که در کنار سایر مدیران و مسئولان اجرایی بتوانیم از حق و حقوق استان دفاع کنیم.

وی بیان داشت: بنده به عنوان دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان با همراهی جلیل جعفری رئیس مجمع نمایندگان استان دو عضو شورای برنامه‌ریزی استان هستیم که با حضور در این جلسات تلاش می‌کنیم تا از حق و حقوق مردم،‌صنعتگران و تولید‌کنندگان دفاع کرده و حرکت‌ها را به سمتی پیش ببریم تا از ظرفیت‌های خالی بهترین استفاده شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس در پایان سخنان خود گفت: افضلی‌فرد دیگر نماینده مردم اردبیل در مجلس نماینده مجمع در کار گروه اشتغال و حجت‌الاسلام میر قسمت موسوی نیز نماینده مجمع در جلسات شورای فرهنگ عمومی است تا در این جلسات دیدگاه‌ها و نظرات مردم و خواسته‌های بخش خصوصی و فعالان حوزه‌های مختلف را مطرح کنند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول