اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کارگروه توسعه بخش کشاورزی خلیل آباد مصوب شد

تصویب 336 طرح با 346 نفر اشتغال در خلیل‌آباد

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد گفت: 336 طرح با 346 نفر اشتغال در خلیل‌آباد تصویب شد.

تصویب 336 طرح با 346 نفر اشتغال در خلیل‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس علی اصغر مرادزاده عصر امروز با بیان اینکه دغدغه کشاورز را باید کم کنیم افزود: هدف از تسهیلات مهر کشاورزی باید رفع مشکل کشاورزان شهرستان باشد.

فرماندار خلیل‌آباد با ضرورت توجه به تولید ملی در سال ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی  افزود: این شهرستان دارای استعدادهای بالقوه‌ای است که باید به بالفعل تبدیل شود.

مراد زاده جذب سرمایه‌گذاران در شهرستان را مورد تاکید قرار داد و افزود: هر آنچه از دست سهرستان بر آید،در خدمت سرمایه‌گذاران هستیم و تا رفع مشکل آنان اقدام می‌کنیم.

اضافه می‌شود در کارگروه توسعه بخش کشاورزی خلیل آ‌‌باد که در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد،تعداد 336 طرح کشاورزی با اعتبار ده میلیارد و 930 میلیون  ریال به تصویب اعضای کارگروه رسید که زمینه اشتغال 346 نفر با جذب این اعتبارات از بانک کشاورزی فراهم می‌شود.

کارگروه توسعه کشاورزی به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور اعضای کارگروه از جمله اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان، بانک کشاورزی ،منابع طبیعی،امور آب و به دبیری مدیریت جهاد کشاورزی تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول