اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم تاکید کرد

تلاش ویژه دستگاه‌ها برای ایجاد اشتغال پایدار

خبرگزاری فارس: استاندار قم بر لزوم تلاش ویژه دستگاه‌ها برای ایجاد اشتغال پایدار تاکید کرد.

تلاش ویژه دستگاه‌ها برای ایجاد اشتغال پایدار

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در جلسه کارگروه اشتغال استان طی سخنانی از اشتغالزایی و رونق تولید و سرمایه‌گذاری به عنوان یکی از رویکردهای مهم استان نام برد و اظهار کرد: تمام فعالیت‌های دستگاه‌های اقتصادی استان باید حول این محور مهم برنامه‌ریزی و هدایت شود.

وی با بیان اینکه هدف باید ایجاد اشتغال پایدار و دائمی باشد، بر لزوم تلاش ویژه دستگاه‌ها در این خصوص تاکید کرد و افزود: دستگاه‌ها باید با جدیت به تعهدات خود در زمینه اشتغال عمل کنند.

استاندار قم با اشاره به تعهد استان برای ایجاد بیش از 29 هزار فرصت شغلی در سال جاری گفت: برای تحقق این هدف بزرگ، همدلی و تلاش بیشتری از سوی بانک‌ها، مدیران دستگاه‌ها و فعالان بخش‌های اقتصادی مورد انتظار است.

پیریایی با قدردانی از عملکرد چهار ماهه دستگاه‌های موفق در ایجاد اشتغال گفت: در فاصله باقیمانده تا پایان سال باید سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان قم در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی تمام توان و ظرفیت خود را برای تحقق سهم تعیین شده به کار گیرند.

وی همچنین مشاغل خانگی را یکی از راهکارهای مناسب برای رفع مشکل بیکاری دانست و بر همراهی مؤثر و بیش از پیش نظام بانکی در این راستا تاکید کرد.

استاندار قم در پایان لزوم رفع موانع و مشکلات و رصد دقیق عملکرد اشتغالزایی دستگاه‌ها را یادآور شد و گفت: جلسات کارگروه اشتغال استان تا رسیدن به عملکرد رضایت‌بخش به صورت هفتگی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول