اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد آبپخش خبر داد

پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی برای خودکفایی مددجویان آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد آبپخش از پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی برای خودکفایی مددجویان خبر داد.

پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی برای خودکفایی مددجویان آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش علی‌اکبر جوکار شامگاه چهارشنبه در دیدار با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی آبپخش اظهار داشت:‌ دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی شرایط در حال برنامه‌ریزی برای مقابله با اهداف والای نظام و انقلاب اسلامی هستند و بر عهده ماست که برنامه‌های آنها را خنثی کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش تاکید کرد: دشمنان هر روز از شیوه‌ای خاص برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی بهره می‌برند و در شرایط مختلف شیوه‌های دشمنان به طور کلی تغییر می‌کند و ما باید برای مقابله با اهداف دشمنان ابتدا شیوه‌های دشمنان را شناسایی کنیم.

وی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را از شیوه‌های جدید دشمنان دانست و گفت: در سال‌های اخیر رویه دشمنان به سمت جنگ نرم تغییر کرده و ایشان با ناتوی فرهنگی، تهاجم فرهنگی و ... سعی دارند برنامه‌ها و اهداف خود را به ثمر بنشانند که بصیرت و هوشیاری امت مسلمان ایران اسلامی برنامه‌های ایشان را با شکست مواجه کرده است.

جوکار به اهمیت آموزش به منظور توسعه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: توسعه علم و دانش سبب توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی می‌شود و مسئولان با فراهم کردن شرایط به منظور توسعه روند علمی می‌توانند شرایط را برای توسعه جامعه اسلامی فراهم کنند.

وی بیان کرد: در سال‌های اخیر جوانان توانمند ایران اسلامی در تمام عرصه‌های علمی و فناوری‌های مختلف پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند و این امر سبب خشم دشمنان شده و ایشان سعی دارند با ایجاد انحراف در فکر جوانان ایرانی به وسیله جنگ نرم از پیشرفت علمی ایران اسلامی جلوگیری کنند که به حول و قوه الهی در این زمینه نیز شکست خواهند خورد و نقشه‌هایشان نقش بر آب خواهد شد.

جوکار با اشاره به حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش از دانش‌آموزان نیازمند آبپخش تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش به منظور توسعه علمی ایران اسلامی با تمام توان از دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد حمایت می‌کند و شرایط تحصیلی آسان را برای ایشان به ارمغان می‌آورد.

وی یادآور شد: یکی از مسائلی که در فصل تابستان و فصل فراغت دانش‌آموزان کمیته امداد امام خمینی (ره) به آن توجه دارد، غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد برگزاری کلاس‌های متنوعی در زمینه‌های گلدوزی، خیاطی، ورزش، رایانه، احکام و قرآن و همچنین نقاشی در فصل تابستان هستیم که با استقبال پرشور مددجویان کمیته امداد مواجه شده است.

رئیس کمیته امداد آبپخش از پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی برای خودکفایی مددجویان خبر داد و اذعان کرد: بهترین کمک به مددجویان، خودکفا کردن این عزیزان است و برای این مهم برنامه‌ریزی بسیار خوبی توسط این نهاد انجام گرفته است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول