اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جاسک:

مدیران زمینه اشتغال جوانان در جاسک را فراهم کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار جاسک گفت: شهرستان جاسک ظرفیت بالایی در اشتغالزایی دارد و همه مدیران وظیفه دارند با استفاده از این ظرفیت‌ها زمینه اشتغال جوانان شهرستان را فراهم نمایند.

مدیران زمینه اشتغال جوانان در جاسک را فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جاسک، ابوذر مهدی نخعی پیش از ظهر امروز در نشستی مشترک با نماینده مردم شرق استان و مدیران اجرایی شهرستان جاسک، همدلی و متحد بودن را رمز موفقیت عنوان کرد و اظهار داشت: شهرستان جاسک ظرفیت بالایی در اشتغالزایی دارد و همه مدیران وظیفه دارند با استفاده از این ظرفیت‌ها زمینه اشتغال جوانان شهرستان را فراهم نمایند.

وی حمایت برای رفع مشکل طرح‌های اشتغالزایی را از سیاست‌های راهبردی دولت دهم اعلام کرد و بیان داشت: رئیس جمهوری برای تسهیل مبادلات انرژی از طریق بنادر جاسک و چابهار و برای تحویل مبادلات در این بنادر از طریق کشور چین تاکید کرد که این امر نویدبخش توسعه و اشتغال شرق استان در همه زمینه‌ها است.

فرماندار جاسک از نماینده شرق استان خواست نسبت به پیگیری‌های طرح‌های بزرگ منطقه در کشور تلاش کند و همچنین به طور خاص در خصوص راه‌اندازی فرودگاه جاسک، تسریع در کارهای زیربنایی به ویژه آبرسانی از سد جگین به شهرستان جاسک و راه‌های روستایی و راه جاسک کنارک پیگیری لازم صورت داده شود.

در این نشست عبدالکریم هاشمی نماینده شرق استان هرمزگان نیز بیان داشت: در بخش کشاورزی و در خدمات زیربنایی مانند راه به مردم شرق استان هرمزگان ظلم شده است و باید در این بخش‌ها با تلاش دو چندان مدیران، این خسارت‌ها جبران شود.

وی در ادامه افزود: بخش‌های کشاورزی، صیادی و همچنین پیله‌وری استان در حال نابودی است و وزیر جهادکشاورزی با تلاش‌های خود این خسارت‌ها را جبران کند.

هاشمی ادامه داد: بزرگترین مشکل مردم شرق استان اشتغال است و دولت با تمهیداتی که بکار می‌برد هر چه زودتر جوانان این منطقه را دارای شغل کند تا در واقع هر چه اکمل‌تر عدالت در تمام ابعاد رعایت شود.

نماینده مردم شرق هرمزگان خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های اجرای در شهرستان جاسک با هماهنگی مسئولان شهرستان تمام مشکلات و معظلات را برای پیگیری به نماینده خود در مجلس شورای اسلامی  منتقل کنند که با پیگیری‌ها در تهران برای شتاب‌بخشی به توسعه منطقه گام برداریم.

همچنین در این نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان جاسک به بیان نظرات، مشکلات و پیشنهادات در حوزه کاری خود پرداختند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول