اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

تولید در روستاها سبب اشتغالزایی پایدار می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تولید در روستاها سبب اشتغالزایی پایدار شده و در راستای حفظ منابع نیز نقش مهمی دارد.

تولید در روستاها سبب اشتغالزایی پایدار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، فرج‌الله عارفی ظهر امروز در همایش دهیاران در این شهرستان اظهار داشت: تاکنون تلاش‌های بسیاری از طریق فرمانداری عنبرآباد در راستای توسعه شهرستان عنبرآباد صورت گرفته است که جای تقدیر دارد.

وی افزود: مردم بیش از این حق دارند از امکاناتی که دولت فراهم می‌کند، برخوردار شوند، بنابراین مسئولان باید تمام تلاش خود را در این زمینه انجام دهند.

عارفی با اشاره به اینکه یکی از غنی‌ترین معادن مس کشور در شهرستان عنبرآباد وجود دارد، تصریح کرد: باید در راستای استخراج و فرآوری مس این معدن تلاش شود تا به صورت عملی به مرحله تولید برسد.

وی جنوب کرمان را قطب کشاورزی کشور خواند و ابراز داشت: از آنجا که این شهرستان در بحث تولیدات کشاورزی از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است به عنوان قطب کشاورزی جنوب استان کرمان به شمار می‌رود.

عارفی عنوان کرد: با توجه به اینکه دهیاران در رفاه اجتماعی نقش مهمی دارند باید در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح بیمه روستاییان و عشایر در راستای رفاه اجتماعی کشاورزان و روستاییان مؤثر است، گفت: دهیاران باید تلاش کنند تا روستاییان بتوانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

عارفی با اشاره به اینکه کار فرهنگی در ایجاد امنیت تأثیرگذار است، بیان داشت: دهیاران نیز باید با انجام کارهای فرهنگی امنیت روستاها را افزایش دهند.

وی با تأکید بر تولید در روستاها اذعان داشت: تولید در روستاها سبب اشتغالزایی پایدار در این مناطق شده و در راستای حفظ منابع نیز نقش مهمی دارد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول