اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خاورشهر:

تحریم‌ها فرصتی مناسب بر پیشرفت بیش‌ از پیش ملت غیور ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خاورشهر با اشاره به توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان علیه ایران اسلامی گفت: تحریم‌ها فرصتی مناسب بر پیشرفت بیش ‌از پیش ملت غیور ایران اسلامی است.

تحریم‌ها فرصتی مناسب بر پیشرفت بیش‌ از پیش ملت غیور ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید صالح یاسینی در خطبه‌های نماز جمعه خاورشهر پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی به 25 تیرماه سالروز بهزیستی و تامین اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر که در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم، این فرصت بهترین موقعیت برای دستگیری و کمک به مستمندان و نیازمندان است.

امام جمعه خاورشهر تاکید کرد: افرادی که تمکن مالی دارند از کمک کردن به مستمندان و مستضعفین مضایقه نکنند و همین کمک‌ها خیر و برکت مال آنها می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به 23 تیر ماه سالروز گشایش نخستین دوره مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: مجلس خبرگان رهبری خدمت ارزشمندی به مملکت و نظام اسلامی چه در زمان امام خمینی (ره) و چه در دوران مقام معظم رهبری داشته است.

امام جمعه خاورشهر با تاکید بر اینکه ایران اسلامی امروز به یک الگو برای کشورهای اسلامی تبدیل شده است، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی از ولایت فقیه مقتدرانه گام برمی‌دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه ایران اسلامی رهبری مقتدر دارد، ابراز داشت: جمهوری اسلامی با زبان دین و معنویت با مردم صحبت می‌کنند و این تهدیدی بزرگ برای دشمنان محسوب می‌شود و ملت ایران همواره با پیروی از ولایت فقیه با قدرت در صحنه است و اجازه نمی‌دهد که مزدوران و دشمنان موفق شوند.

حجت‌الاسلام یاسینی عنوان کرد: همواره هدف دشمن در تمام فتنه‌های و توطئه‌ها ضربه زدن به ولایت فقیه است ما باید هوشیار باشیم، چرا که این مملکت را ولایت فقیه نگه داشته است.

امام جمعه خاورشهر با تاکید بر اینکه امروز اقتدار اسلام، بزرگی و عظمت اسلامی در گرو ولایت فقیه است، عنوان کرد: ما باید نقاط قوت خود را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنیم و هر حرکت و طرحی که کشور را از ولایت فقیه و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دور می‌کند بی‌تردید خیانت در حق این ملت است.

وی در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه‌ها و تحریم‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: همواره تحریم‌ها ملت ایران را ریشه‌دارتر، آسیب ناپذیرتر و استوارتر کرده است و همان‌گونه که ایران اسلامی در جنگ تحمیلی مورد هجوم نظامی 18 کشور قرار گرفته بود، ما هیچ کسی جز خداوند متعال نداشتیم و مردم با رهبری امام خمینی (ره) و اعتقاد و ایمان به پرچم ولایت و نیابت حضرت حجت (عج) آن چنان حماسه‌ای از خود آفریدند که غرب و شرق در تحیر این موفقیت مردم غیور ایران اسلامی قرار گرفتند.

امام جمعه خاورشهر در پایان بیان داشت: همان‌گونه که جنگ تحمیلی سبب خفت و سرافکندگی دشمنان انقلاب و پیروزی و سرافرازی ایران اسلامی شد، تحریم‌ها برای ما یک فرصت و شانس مناسبی بر موفقیت بیشتر است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول