اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله شیخ علما:

مسئولان بگو مگوها را کنار بگذارند / تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده‌ایم

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: تحریم‌ها هیچ اثری بر ما نداشته و تحریم‌ها را به فرصتی برای ساختن ایران تبدیل کرده‌ایم.

مسئولان بگو مگوها را کنار بگذارند / تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه در مسجد جامع این شهر، اظهار داشت: امروز آمریکا و اروپا از انسجام مردم ایران متحیرند و انواع و اقسام فشارها را وارد می‌کنند اما مردم مانند کوه در برابر آنها مقاوم و استوار ایستاده‌اند.

علما با اشاره به تشکیل شورای نگهبان قانون اساسی در 26 تیرماه تصریح کرد: امام (ره) فرمودند: به قانون و شورای نگهبان مقید باشید. اگر همه ما تابع قانون باشیم، زندگی خوبی خواهیم داشت.

*مسئولان بگو مگوها و اختلافات را کنار بگذارند

خطیب جمعه کرمانشاه ادامه داد: کار رهبری، هدایت و تعیین وظیفه است و ایشان امور کلان را رهبری می‌کنند و مقام معظم رهبری به سران سه قوه و مسئولان فرمودند: بگو مگوها و اختلافات را کنار بگذارید از این رو همه مکلفیم به فرمایشات رهبری جامعه عمل بپوشانیم.

امام جمعه کرمانشاه گفت: مسئولان کارهای خود را برعهده دیگران نیندازند و در انجام امور بیشتر دقت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: تحریم‌ها هیچ اثری نداشته و ما در طی 30 سال تحریم‌ها را تبدیل به فرصت کرده‌ایم، لذا قدرت و اقتداری که در ایران وجود دارد را باید همچنان حفظ کنیم.

آیت‌الله علما با گرامیداشت دهه آخر ماه شعبان المعظم تاکید کرد: همه عالم و هستی در انسان جمع شده و امیرالمومنین(ع) می‌فرمایند: این موقعیت را برای عبادت و عبودیت از دست ندهید.

وی اظهار کرد: به‌وسیله توجه باید قلب را با یاد خدا زنده نگه داشت و نسبت به دنیا بی‌اعتنا بود.

نماینده مقام معظم رهبری در استان کرمانشاه ادامه داد: امام علی(ع) مرگ را بهترین واعظ می‌دانند زیرا دنیا به همه جفا می‌کند از این رو انسان باید این موضوع را درک کند و نسبت به دنیا بی‌اعتنا شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه موعظه را جلادهنده و پاک‌کننده قلب‌ها دانست و تصریح کرد: سعی کنیم نورانی باشیم و این نورانیت را با خود از دنیا به آخرت ببریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه با اشاره به 25 تیرماه روز بهزیستی و تامین اجتماعی، این دو سازمان را ارگان‌های خدمت‌گزار به مردم و تلاشگر در این عرصه معرفی کرد.

انتهای پیام/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول