اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

ایران در تحریم‌ها هر روز پیشرفت می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان قصد دارند جمهوری اسلامی ایران را با تحریم‌ها فلج کرده، اما ایران در تحریم‌ها هر روز پیشرفت می‌کند.

ایران در تحریم‌ها هر روز پیشرفت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ظهر امروز سومین همایش سراسری دهیاران استان قزوین با حضور نمایندگان مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، مدیران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران استان قزوین در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی شهر قزوین برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در این مراسم اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران 32 سال است که در تحریم به سر می‌برد، اما امروزه این تحریم‌ها تشدید یافته است و بانک‌ها در جا به جایی پول برای مبادلات خارجی، جمهوری اسلامی ایران را تحریم کرده‌اند.

وی ادامه داد: امروزه انقلاب اسلامی در همین تحریم‌ها به لطف دانشمندان ایرانی در بحث هسته‌ای، سوخت 20 درصد را تولید می‌کند و در بخش نظامی نیز به موفقیت‌های خوبی دست یافته است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایران باید در برابر تحریم‌ها استقامت کند و چه بسا که با تحریم‌ نفت، جمهوری اسلامی ایران بتواند به منابع درآمدی بهتری برسد.

حسینی بیان کرد: کشور ما امروز در وضعیت ویژه‌ای قرار دارد و مقام معظم رهبری در این خصوص می‌فرمایند که "ما در پیچ انقلاب قرار داریم" و بخشداران و دهیاران در این زمینه باید مردم را توجیه کنند.

این مسئول با اشاره به خدمات دولت به صنعت کشاورزی افزود: دولت در زمینه کشاورزی سرمایه‌گذاری عظیمی انجام داده است و کشاورزان می‌توانند با 85 درصد وام بلاعوض و 15 درصد وام پرداختی از امکانات دولت در راستای توسعه صنعت کشاورزی استفاده کنند.

حسینی در خاتمه اذعان کرد: این دهیاران هستند که می‌توانند با مشاوره درست به مردم، آن‌ها را برای استفاده از خدمات دولت برای توسعه بخش کشاورزی راهنمایی کنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول