اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نظرآباد:

تحریم‌ها را با وحدت و حرکت زیر پرچم ولایت خنثی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: تحریم‌های خصمانه غرب برای ملت ایران موضوع تازه‌ای نیست و به طور قطع با وحدت و حرکت زیر پرچم ولایت این توطئه را نیز خنثی خواهیم کرد.

تحریم‌ها را با وحدت و حرکت زیر پرچم ولایت خنثی می‌کنیم

حجت‌الاسلام علی‌‌اکبر وثوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد و در پاسخ به این پرسش که هدف اصلی غرب از اعمال تحریم‌ علیه ملت ایران چیست؟ گفت: مردم و مسئولان ایران اسلامی پایبند به اصول و آرمان‌هایی هستند که با منافع ظالمانه و غیرانسانی غرب در تضاد است.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه پس از انقلاب اسلامی مردم ایران تحت هدایت ولایت شعار عدالت و رعایت حقوق انسان‌ها را مطرح کردند که به طور طبیعی بر خلاف عملکرد استکباری و استعمارگرانه غرب است.

خطیب جمعه شهرستان نظرآباد ادامه داد: به همین دلیل است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، کشورهای زورگوی غربی تمام توان خود را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و انتقام گرفتن از ملت ایران به میدان آورده‌اند.

مردمی که شهادت را افتخار خود می‌دانند، تعظیم نمی‌کنند

وثوقی با اشاره به قیام ملت‌های مسلمان منطقه طی سال‌های اخیر و سرنگونی حکومت‌های فاسد و سرسپرده غرب بیان داشت: این اتفاق همان موضوعی است که غربی‌ها از آن هراس داشته و نمی‌خواستند دیگر جوامع با الگوبرداری انقلاب ایران برای رهایی خود تلاش کنند.

وی افزود: توطئه‌های مداوم غرب علیه جمهوری اسلامی در حقیقت برای رسیدن به این هدف شوم طراحی می‌شود که عبرتی برای دیگران باشد تا فکر دست‌یابی به استقلال را از سر خود بیرون کنند.

امام جمعه شهرستان نظرآباد در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه سرانجام رفتار مغرضانه غرب با ایران به کجا می‌انجامد؟ گفت: به طور قطع مردمی که شهادت را افتخار خود می‌دانند و با دست خالی طی هشت سال در برابر ارتش تا بن دندان مسلح صدام مقاومت کردند، هرگز با واژه تعظیم و تسلیم میانه‌ای نخواهند داشت.

وثوقی تاکید کرد: بنابراین از ابتدا هم مشخص بود که مردم ایران دست از حقوق مسلم خود برنداشته و در برابر تهدیدهای غرب هراسی به دل راه نخواهند داد و به فضل الهی شاهد هستیم که ایستادگی مردم و رهبری در برابر زورگویی غرب دستاوردهای بزرگی داشته است.

وی در پایان اذعان داشت: این تحریم‌ها را نیز مانند 3 دهه اخیر با وحدت و همدلی و حرکت زیر پرچم ولایت خنثی خواهیم کرد و بار دیگر به ملت‌ها و جوامع خواستار آزادی و استقلال راه مقابله با زورگویی دشمنان را نشان می‌دهیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول