اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

تحریم‌های نظام سلطه بهای ظلم‌ستیزی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ایلام گفت: تحریم‌های نظام سلطه بهای استقلال و ظلم‌ستیزی ملت ایران و نظام اسلامی است.

تحریم‌های نظام سلطه بهای ظلم‌ستیزی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمد نقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: این تحریم‌ها بهای استقلال، ظلم‌ستیزی، پایداری ملت و نظام اسلامی در برابر آنهاست.

وی ادامه داد: دشمن می‌بیند ملت راه پیشرفت را در پیش گرفته و از لحاظ فکری دارای خلاقیت و ابتکار است و به اهمیت نظام جمهوری اسلامی و تأثیر عظیم آن بر تحولات بین‌المللی و منطقه به ویژه در روند بیداری اسلامی اذعان دارد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: تلاش مداوم دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر صد چندان شده و نباید انتظار داشت که آنها از دشمنی با جمهوری اسلامی دست بردارند.

لطفی تصریح کرد: آنها هرگز از دشمنی با نظام تا وقتی که به طور کلی مأیوس شوند کوتاه نخواهند آمد و از تحریم‌های خصمانه غرب علیه ملت و نظام برای به زانو درآوردن و ناامید کردن نسبت به آینده استفاده‌ می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اگر دشمن بتواند مردم و جوانان ما را نسبت به آینده ناامید کند ضربه خود را زده که این خطر عمده‌ای است.

وی ادامه داد: دشمن با انواع و اقسام روش‌ها، زبان‌ها، بیان‌ها، شیوه‌ها و ... سعی می‌کند دل‌ها را نسبت به تداوم حرکت پر افتخار اسلامی مردد و مأیوس کند و امید را از آنان بگیرد که این مهم‌ترین خطر است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: بنابراین ضرورت عقلی، دینی و سیاسی اقتضا می‌کند مردم و مسئولین با اتحاد و همدلی و کنار گذاشتن گرایش‌های حزبی و بداخلاقی‌های سیاسی اقدامات خصمانه دشمن به ویژه تحریم‌های اقتصادی را تبدیل به فرصت کنند.

لطفی تصریح کرد: اگر توصیه‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در همه زمینه‌ها نصب‌العین قرار داده شود قطعا دشمن در ضربه زدن به نظام اسلامی ناکام خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به مناسبت‌های ویژه این هفته از جمله روز بهزیستی اشاره کرد و گفت: بهزیستی نهادی مقدس بوده و در راستای ارائه خدمات به قشر محروم جامعه تلاش کرده است.

وی همچنین به هفته بزرگداشت مساجد اشاره کرد و افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و یکی از مناسبت‌های خوب و ارزشمند تمیز کردن مساجد برای حضور نمازگزاران و روزه‌داران است. 

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول