اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

تمام تحریم‌های دشمنان محکوم به شکست است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بدانند تمامی تحریم‌ها و توطئه‌های آنان بر علیه نظام اسلامی به واسطه هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب محکوم به شکست است.

تمام تحریم‌های دشمنان محکوم به شکست است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی صبح امروز در جلسه درس اخلاق مدیران استان اظهار داشت: تا زمانی که ملت ایران از وجود رهبری فرزانه همچون آیت‌الله خامنه‌ای بهره‌مند هستند، هیچ تحریم و تهدیدی نخواهد توانست ضربه‌ای به ایران اسلامی وارد کند.

وی تصریح کرد: به لطف الهی تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان با توکل بر خدا، پشتیبانی مردم و رهبری رهبر معظم انقلاب با شکست مواجه خواهد شد.

امام جمعه اراک تاکید کرد: رمز پیروزی در برابر دشمنان حرکت در مسیر ولایت و تبعیت محض از ولی فقیه است که از زمان پیروزی انقلاب تاکنون همواره موجب شکست تمام توطئه‌های دشمنان شده است.

دری‌نجف‌آبادی با اشاره به نقش مدیران در پیشبرد اهداف نظام اظهار کرد: مسئولان می‌توانند با ارائه خدمات مطلوب به مردم موجب افزایش نشاط، اعتماد به نفس و انسجام داخلی در کشور شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان از کوچک‌ترین ضعفی برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی سوءاستفاده می‌کنند ادامه داد: خدمت‌رسانی دقیق و بی‌منت به مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است چرا که این نوع خدمت‌رسانی موجب وفاداری مردم به نظام شده و اقتدار نظام را افزایش می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امروز به برکت خون مطهر شهدا، ولایت فقیه و حرکت در مسیر آرمان‌های امام راحل کشور در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و باید برای افزایش این اقتدار بیش از گذشته تلاش کرد.

دری‌نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: مسئولان باید در ماه مبارک رمضان با برگزاری مراسم و برنامه‌های مذهبی برای پررنگ‌تر شدن امور دینی بیش از پیش بکوشند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول