اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ملایر:

تحریم‌ها فرصت ظهور پتانسیل‌های موجود در کشور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ملایر گفت: تحریم‌ها فرصت خوبی برای رهایی از وابستگی به دشمنان و ظهور و بروز پتانسیل‌های موجود است.

تحریم‌ها فرصت ظهور پتانسیل‌های موجود در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان ملایر مردم را به تقوای الهی و دوری از محرمات خواند و افزود: تقوا راهی برای دوری از گناه است و نخستین مرحله از تقوا پاک کردن قلب از آلودگی و معصیت است.

وی به شعار مقام معظم رهبری در حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و گفت: کشور ما دارای منابع خدادادی بی‌شماری است و ما باید قدر نعمت‌هایی که خداوند به ما عطا کرده را بدانیم و از این منابع در راه تولید و شکوفایی کشور استفاده کنیم.

امام جمعه موقت ملایر افزود: راه نجات، خروج از بطلان و رسیدن به سعادت در مسیر تقوا محقق می‌شود چرا که انسان با تقوا از مسیر حق منحرف نمی‌شود.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: روزهای پایانی ماه شعبان را نباید از دست داد و باید از این فرصت استفاده کرده، خود را برای ورود به ماه مبارک رمضان و ضیافت الهی آماده کنیم.

فاضلیان با اشاره به تحریم‌های دشمنان ابراز داشت: این تحریم‌ها فرصتی است تا خود را از وابستگی به دشمن رها کرده و در تمام ابعاد به خودکفایی برسیم و پتانسیل‌ها را برای تحقق شعار رهبری به ظهور برسانیم.

وی در ادامه به اجلاس بین‌المللی زنان و بیداری اسلامی در تهران اشاره کرد و افزود: این اجلاس با حضور یک هزار و 200 نفر از بانوان فرهیخته 85 کشور در هفته حجاب و عفاف در تهران برگزار شد که فرصتی برای بانوان به وجود آورد تا بیشتر به مسئله مهم حجاب اهمیت بدهند.

امام جمعه موقت ملایر در ادامه به مسئله گرانی در جامعه اشاره کرد و گفت: چیزی که امروز مردم را نگران کرده است مسئله گرانی است و این موضوع در جامعه بیداد می‌کند.‌

وی ابراز داشت: تورم با گرانی فرق دارد و مدیریت اقتصادی کشور ما در این زمینه بسیار ضعیف عمل کرده است و مسئولان باید برای رفع گرانی در کشور چاره‌ای بیندیشند. 

حجت‌الاسلام فاضلیان افزود: این گرانی‌ها مورد قبول نیست و هیچ توجیهی برای آن وجود ندارد و باید هر چه زودتر قیمت‌ها متعادل شود تا مردم در رنج و عذاب نباشند.

وی در ادامه به 26 تیر ماه روز تشکیل شورای نگهبان اشاره کرد و ادامه داد: شورای نگهبان به عنوان نگهبان اسلام، انقلاب، خون شهدا و حامی دفاع از حقوق ملت است و اگر تزلزلی در آن به وجود آید نظام صدمه می‌بیند که شورای نگهبان ما از افراد برجسته در کشور تشکیل شده است.

امام جمعه موقت ملایر به فتنه 88 اشاره کرد و افزود: فتنه‌های دشمن یکی پس از دیگری خنثی می‌شود اما دشمن هرگز از فتنه در برابر کشور ما دست بر نمی‌دارد البته تا زمانی که هوشیاری، وحدت و حمایت از ولایت فقیه در جامعه وجود دارد این فتنه‌ها راه به جایی نمی‌برد.

وی در پایان به وضعیت کنونی کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: مقاومت و صبر پیروزی را به همراه می‌آورد پس باید مقاومت کرد تا به پیروزی نهایی رسید و دیکتاتورها را یکی پس از دیگری سرنگون کرد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول